sobota, 13 sierpnia 2011

Żurnal wakacyjny II


Przed nami druga edycja żurnala wakacyjnego. Przypominam, że zadanie polega na stworzeniu sobie mini art-journala i uzupełnianiu go przez kilka kolejnych wakacyjnych dni. To świetna okazja do eksperymentowania z mediami, nauki kolażowania i wyciszenia. Zachęcam Was do zabawy, bo dziennie czasem wystarczy na nią naprawdę 5 minut.

Mój sierpniowy żurnal stworzyłam z zupełnie przypadkowych stron z książek, tekturek itp. Znalazła się tam nawet instrukcja od depilatora :D













Na Wasze prace czekamy do 25 sierpnia.


Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:


4 komentarze:

Guriana pisze...

cudne stronice Czekoczynko!!..zwłaszcza ta z nieiem i ostatnia...do zastosowania:))

Unknown pisze...

Cudowny !!!!!!!!!!!!!!!
W każdym calu !

ankan pisze...

Wymyśliłam Ci nowego nicka - Czekogeniusz ;)

Martyna pisze...

bardzo mnie zainspirowałaś tym albumem, mam nadzieję, że znajdę czas by popełnić to, co mi w głowie powstało ;)