czwartek, 11 sierpnia 2011

Kolejny kolor naszej książeczki tagowej

Witam :)
Po ilości prac widzę, że wyzwanie się spodobało, co bardzo mnie to cieszy !
W poprzednim  poście możecie zobaczyć wszystkie zgłoszone zielone tagi !

Zaczyna się nasz drugi tydzień zabawy z kolorem, czyli Książeczka tagowa   "5 KOLORÓW"
Jeden tag - jeden kolor !

Zadanie na ten tydzień : BAWIMY SIĘ CZERWONYM :)))
Wiem, wiem, nie będzie łatwo ;))))
Ale to w końcu tylko zabawa, więc ... zbieramy wszystko czerwone co mamy dookoła i tworzymy taga !

Dla nas było to naprawdę wyzwanie !!! Ufffffffffff !!!
A o to co przygotowałyśmy:

Annar


Urtica


Aboku

Martyna

Guru

Czekoczyna

Nasze wyzwanie potrwa do 8 września, więc przedłużymy też każdy kolor do tego czasu !
Jeśli ktoś chce dołączyć do naszej zabawy, może to zrobic w każdej chwili !
By nie zrobił nam się bałagan, każde swoje zgłoszenie proszę linkować pod postem z danym kolorem.
Nasz Mister Linky's Magical Widgets został ponownie otwarty, aż do 8.09
A więc jeśli ktoś chciałby jeszcze zrobić zielonego taga, swoją pracę proszę linkować pod poprzednim postem

Kolejny kolor już 18 sierpnia !

 Na Wasze prace z czerwonym kolorem, czekamy również do 8 września.
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 


35 komentarzy:

timboctou pisze...

o dziewczyny!! raj dla mych oczu :)
piękne tagi!!

Drycha pisze...

o właśnie... bo ja się zagapiłam z tą zielenią. mam nadzieję, ze się zbiorę :D

Zuzik pisze...

Ja też się zgapiłam z zielonym tagiem. Postaram się to nadrobić!
A na czerwony mam już pomysł!:-)
Świetna zabawa!

KOLOROWY ptak pisze...

piękne!

już zaczynam myśleć nad czerwonym tagiem :)

i mam jeszcze pytanie: czy można zgłosić więcej niż jedną pracę?

u Alojka pisze...

faktycznie trudne, ciekawe dlaczego, ale zrobię, przebrnę przez wszystkie kolory, mam nadzieje.

Aida Domisiewicz pisze...

Piękne, inspirujące prace dziewczyny!!! Muszę przekopać swój scrapowy kącik:)

Rybiooka pisze...

Zrobiło się energetycznie :) na przekór temu co za oknem :)

Unknown pisze...

Jeśli macie ochotę możecie dodać więcej niż jedną pracę :)))

Kasia Udalska pisze...

Ojej, dla mnie to rzeczywiście wyzwanie, nie będzie tak łatwo, jak z zielonym :P Nie przepadam za czerwonym i chyba nie mam żadnych dodatków w tym kolorze :D

anias pisze...

Miałam przeczucie, że teraz Annar zaserwuje nam czerwień- :)To nie mój kolor, ale jakoś chyba przebrnę :)

Molly pisze...

o matko... a u mnie czerwonego jak na lekarstwo...nawet chyba papieru żadnego nie mam w tym kolorze :) będzie ciężko! ale postaram się coś zaradzić :D

Ewik21 pisze...

yyyy czerwony to zdecydowanie nie mój kolor i chyba nie mam niczego w tym kolorze....?? muszę wysępić od kogoś hi hi albo będę improwizować **

Anonimowy pisze...

Oż to dla mnie wyzwanie =]
Ale spróbuję =]

Kasia Udalska pisze...

Było niesamowicie ciężko, ale dałam radę :) mam nadzieję, że kolejny kolor będzie przyjemniejszy! ;))

Tores- pisze...

Tym razem zrobiłam od razu, żeby nie zapomnieć :)

asica.p pisze...

świetnie się bawiłam:)
dziękuję za to wyzwanie:)

Karolcia pisze...

Wspaniałe wyzwanie.

inka pisze...

widzę że już szaleństwo czerwoności się zaczęło-bardzo wyraziste tagi się pojawiają.Muszę zacząć obmyślać swojego!

Rachel pisze...

tag Martyny mnie powalił:)

Matilde pisze...

Nadrobiłam zaległości :)

Guriana pisze...

dziewczyny jesteście niesamowite!!!... aż serce rośnie:))

iwonakra3 pisze...

uwielbiam czerwien:)

Karola pisze...

myślałam... myślałam... i z tego myślenia wyszedł mi babski tag w kolorze czerwieni ;)

Danka M. pisze...

Przeczuwałam, że czerwony będzie dlatego zaraz po zielonym zrobiłam ale na wyzwanie inny jest (mam tylko/aż 3 czerwone!).
Lubię czerwień ... wspaniała zabawa!
Aż miło na Wasze tagi popatrzeć (i podpatrzeć:)).
Miłego wieczoru:)

Kasia ;) pisze...

Witam serdecznie! Dopiero zaczynam blogowo-papierkową przygodę :) To moje pierwsze wyzwanie. Na zielony nie zdążyłam, ale czerwony już jest :)

Unknown pisze...

Cudowne prace !!!!!!!!!!!

Joanna Oborska pisze...

Cieszę się z tego czerwonego wyzwania, bo dzięki temu miałam szansę pierwszy raz zrobić coś w tym kolorze :)

silence pisze...

Jest i moja dama w czerwieni :)

madebyviva pisze...

dało radę i z czerwonym :-)

Trzpiot pisze...

w sieci ogłosiłam już w czwartek ale jak to się stało, że nie podlinkowałam? uff, rzutem na taśmę...

Trzpiot pisze...

w sieci ogłosiłam już w czwartek ale jak to się stało, że nie podlinkowałam? uff, rzutem na taśmę...

Marta pisze...

I mnie też udało się skończyć czerwony i wreszcie go opublikować po wczorajszych problemach technicznych

Madzioza pisze...

I jeszcze mój!!! Już dołożyłam nr 51:)

clos pisze...

dopisuję się!:)

marbella pisze...

Swietny pomysł na wyzwanie! Chętnie biorę udział :)