poniedziałek, 23 grudnia 2013

Dziękujemy

Wam za obecność, za wszystkie piękne prace, za inspirujące sentencje i humor przedni.
Od 2011 roku przewinęło się przez nasz blog mnóstwo osób, mieliśmy stałych towarzyszy zabaw i powód do wymyślania dla Was nowych wyzwań.
Mamy nadzieję, że chociaż część z Was pokochała małe formy i nadal działa na tym polu.

Postanowiłyśmy zakończyć Craft Artworkową przygodę. 
Dziękujemy wszystkim ogromnie. 
To była wspaniała przygoda dla każdej z nas.

Kilka słów od nas:
Martyna:
"Miło mi było tworzyć to miejsce od czerwca 2011 r., ale coś się kończy, coś się zaczyna... dziękuję ekipie i Wszystkim uczestniczkom naszych wyzwań - byłyście i jesteście dla mnie wszystkie wielką inspiracją :)".

Urtica:
"Wszystkie CALendarzowe i CALineczkowe entuzjastki zapraszamy do stolika w kawiarni Collage Caffe, gdzie będziemy kontynuowały nasz roczny cykl".

Gurka:
Z mojej strony chciałam podziękować dziewczynom z DT, dzięki którym wskoczyłam na o wiele wyższy poziom twórczości i kreatywności. Było superrrr móc z Wami tworzyć to miejsce :*

I jeszcze jedno.
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia mnóstwa natchnień i cudownych chwil spędzonych w gronie rodziny. Niech to będzie pogodny czas :)

guru_królowa & DT CA

11 komentarzy:

frezja pisze...

uuuu, jaka szkoda :(
zycze calemu DT powodzenia i pozdrawiam :)

angel pisze...

szkoda :(

Życzę Wam Wesołych Świąt i powodzenia w realizacji innych Waszych planów :)

rumianek pisze...

Szkoda :(

Również pozdrawiam i wielu inspiracji życzę :)

anias pisze...

Dzięki za wszystko, dzięki temu miejscu uwierzyłam w swoje siły:)

A może jeszcze przemyślicie swoją decyzję?

Karola pisze...

Dziękuję całemu Zespołowi za moc inspiracji, za mobilizację do twórczego myślenia i tworzenia, za całą Waszą pracę i czas poświęcony temu miejscu! :)
Wesołych Świąt!!!

Inka pisze...

To było fajne miejsce i za to dziękuję bo przy Was odkrywałam małe formy :)

guru_krolowa pisze...

Cieszy mnie ogromnie fakt, że polubiłyście to miejsce :) twórzcie nadal.

biurkowa pisze...

Dziewczyny, bardzo dziękuję Wam za tyle inspiracji i wyśmienitej zabawy, a przede wszystkim za motywację do działania:)

Tores pisze...

I ja dziękuję za wszystkie cudowne wyzwania - bardzo szkoda, że już koniec!

Nina John pisze...

Great goods from you, man. I have understand your stuff before and you are just too great. I really like what you have acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it wise. I can not wait to read far more from you. This is definitely a great site.

Cccam Server

zunaira mehar pisze...


Just want to say your article is as amazing. The clearness in your post is simply spectacular and i could assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.

Cardsharing Server