wtorek, 9 sierpnia 2011

podsumowanie kwiatowego taga:)


wiedziałam, że lubicie kwiaty...i to nie tylko przyklejać, ale i robić:))
świadczy o tym dobitnie ilość prac, które podlinkowałyście...cudnych prac!!:))


agata-rydia


alojek




ania


ania s



caro78-pysia

danka

deszczowa mia


dorotka


ela17


ewamaison





ewik21


ines


inka

iwonakra3

jyoti


kama aw

majka


mizia

mrouh

nimucha
selennea


sisotry dwie

songaja


tengel27


trzpiot



tusia



wiosanka





zazanna


była to piękna dawka inspiracji...dziękuję za udział w wyzwaniu
i zapraszam w sierpniu do stworzenia kolejnej ksiązeczki tagowej...
do zabawy z kolorami zaprosiła Was Annar:))

6 komentarzy:

BRONKA pisze...

Dziewczynki, ależ wy macie pomysły,
aż mnie w ziemię wbija z zazdrości ;-D, ;-D

Danka M. pisze...

Jest na czym ,,oko zawiesić,,! Wspaniałe prace. Inspirujące!
Bronka, mnie też kiedyś ,,w ziemię wbijało,, ... teraz bujam w obłokach bo to tu to tam se wezmę udział w jakimś wyzwaniu ... :)

inka pisze...

tak,ja też sobie bujam i dobrze mi to robi ! różnorodne i pomysłowe te "nasze" kwiatuchy :)

Karolcia pisze...

wOw,,,, co jeden to piękniejszy :)

Zapraszam na spotkanie HandMadowe, więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

agea pisze...

piękne prace:)

jhjvhvgh pisze...

wszystkie mi się podobają :)