niedziela, 21 sierpnia 2011

na plażę?

pogoda nareszcie sprzyja
mamy więc jeszcze resztki lata na słoneczne kąpiele, spacery po plaży i pływanie
...i oczywiście na zaprezentowanie się w bikini, pareo i słomkowym kapeluszu:)
a jak robiły to nasze babcie i prababcie?

oto plażowy szyk sprzed kilku dekad w wydaniu
Martyny:
i Urticy:

Was również zapraszamy do cieszenia się ostatnimi(niestety)dniami wakacji - nie tylko nad wodą, ale i przy biurku:)
Na ATC na temat PLAŻOWA MODA RETRO czekamy tradycyjnie przez dwa tygodnie.
Zapraszamy!




11 komentarzy:

iwonakra3 pisze...

Swietne wyzwanie a i temat odjazdowy:) napewno sie skusze:)

anias pisze...

Wyzwanie świetne! Brakuje mi tylko Mister Linky , aby wstawić pracę:) A może linkowań w komentarzach?
Pozdrawiam!

urtica pisze...

mam nadzieję, że już teraz będzie działało
:)

anias pisze...

Działa działa :) pozdrawiam!

Maggie pisze...

ooo, zaraz coś potworzę ;D a wymianka też będzie ???

inka pisze...

ja chętnie się na wymiankę piszę :))

Maggie pisze...

inka - ja też :D

Made by Aisia pisze...

Ciekawy temat i świetne prace:-)

Nordstjerna pisze...

Wrzuciłam swoje :)
A wymianka będzie? Bo jakby coś, to jestem chętna :)

Huma pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Huma pisze...

Proszę usunąć zgłoszenie nr 10, źle nacisnęłam i podlinkowałam do taga, eh;-) nr 11 już jest prawidłowy:) Dziękuję i przepraszam za kłopot. Gapa ze mnie;-)