środa, 17 sierpnia 2011

Nasza gościnna projektanka i jej wyzwanie

Witam ;)))

Dziś to już nasz 110-ty post !
Dziękujemy ogromnie wszystkim, którzy chcą się z nami bawić :))) To dzięki Wam to miejsce się rozwija ! Każda odpowiedź na nasze wyzwanie to ogrom różnorodnych technik i stylów !

Zaprosiliśmy do nas Anię S, która bawi się z nami od początku... tworząc fantastyczne prace !

Kim jest Ania S ?

Jestem zodiakalnym Wodnikiem - i wszystko, co piszą o Wodnikach pasuje do mnie jak ulał.
Mieszkam w małym wielkopolskim miasteczku, mam dorosłego syna i męża- przyjaciela.
Kocham swój ogród i uwielbiam robić kartki.
Zawodowo zajmuję się rękodziełem artystycznym ( haft, tkactwo, filcowanie, witaż techniką Tiffany) 
A w Craft Artwork znalazłam tyle inspiracji, że zatrzymałam się tutaj, mam nadzieję, na dłużej.
I czas na wyzwanie....

Proponuję , abyście wykonały Twinchies, którego tematem będzie - SERCE.
I to właśnie serducho musi znaleść się w Waszej pracy. Jakie i z czego będzie - to zależy tylko od Was.
Proszę tylko, abyście w pracy nie używały papierów skraperskich.
Niech poniesie Was wyobraźnia :) 

Moja praca:
Annar

Na Wasze wyzwanie czekamy dwa tygodnie, do 30.08
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:


7 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie prace są bardzo ładne :) Anię S znam i bardzo lubię do niej zaglądać :)

Ines pisze...

widzę, że poszłam w ślady Joli:D

Karola pisze...

mam i ja :D twinchies po raz pierwszy :)

Kasia ;) pisze...

mój pierwszy twinchies ;)

inka pisze...

no i ja nie popuszczę :)

Mrouh pisze...

Ufff, zdążyłam, prawie bym przegapiła datę:-) Bardzo przyjemnie się robiło i jak na mnie absolutnie ekspresowo:-)

anias pisze...

Dziękuję! Jestem wzruszona ! Tyle pięknych prac!
Serdecznie dziękuję projektantkom CA że dały mi szansę poprowadzenia zabawy w CA!Pozdrawiam serdecznie!