czwartek, 18 sierpnia 2011

Kolory .... kolejny tag :)

Witam :))

.... zapraszam na kolejny kolorek ....taga :)


Tym razem wybór padł na :


NIEBIESKI 

czyli znowu chwilka na zastanowienie się ... co mamy pod ręką niebieskiego  i bawimy się ! wykorzystujemy wszystko co nam tylko do głowy przyjdzie !!!
czekamy na szalone pomysły !

I o to co przygotowałyśmy :)

Urtica

Aboku

Annar

Martyna


Guru

BAWMY SIĘ KOLORAMI !!!

Jeśli ktoś chce przyłączyć się do naszej zabawy, może to zrobić w każdej chwili - czekamy do 8 września !


a NIEBIESKI poniżej

20 komentarzy:

Karola pisze...

tak czułam, że będzie niebieski! I bardzo fajnie, bo już w myślach zaplanowałam :)
super, że jeszcze można dołączyć do grupy, powiem siostrze :)))

iwonakra3 pisze...

Swietny kolor :) tak myslalam ze to moze byc niebieski lub zolty :)

Kasia Udalska pisze...

Juupi, po ciężkich przebojach z czerwonym miła odmiana i mój ulubiony kolor! :))

Dorota Dołęga pisze...

No nie, a ja będę jeszcze tydzień czekać na mój niebieski glimmer mist i niezbędne stemple :/ Czyli tym razem nie wyrobię się w podstawowym terminie...

Tores- pisze...

Wiedziałam :)
Strasznie mi się podobają rozwichrzone tagi Annar, kapitalne są wszystkie.

Rachel pisze...

dziewczyny świetne prace:)

Rydia pisze...

Piękne prace dziewczyny :)

Pampuch pisze...

Super , to mój ulubiony kolor :)

anias pisze...

Wracam z wyjazdu, a w CA zniebieściało...no to niedziela zapowiada się twórcza :) Pozdrawiam!!!!

madziarka pisze...

super zabawę miałam w ten weekend z niebieskim :) dziękuję :)

frutti pisze...

mmm, jak ja lubię niebieski :)

Karola pisze...

Pod numerem 6 i 8 znajduje się mój blog. Siostrze url się pomylił :/ Przepraszamy za zamęt...

Zuzik pisze...

Wreszcie wyszłam na prostą i jestem na bieżąco z książeczką tagową.
Nie mogę się doczekać następnego koloru!
Obstawiam, że to będzie żółć!;-)
Pozdrawiam!:-)

silence pisze...

Moja kolejna dama zasmucona w błękicie już dołączyła do zacnego grona:)

Joanna Oborska pisze...

Uwielbiam wyzwania tagowe i kwiatkowe :) Fajnie, że trafiły się jak mam czas :) Byłoby mi smutno, gdybym nie mogła potagować na kolorowo ;)

Anonimowy pisze...

Oooooo a ja zrobiłam i byłam pewna że go wstawiłam,ale już uzupełniłam zaległość w poz.39.
Pozdrawiam

marbella pisze...

Ja również nadrabiam wszelkie zaległości :)

Aida Domisiewicz pisze...

Nadrobiłam zaległości:) Niebiesko mi;)

skrzatka pisze...

w siódmym niebie...

Marta pisze...

Bardzo jestem spóźniona, ale staram się nadrobić wszelkie zaległości ...