czwartek, 4 sierpnia 2011

Bawmy się kolorami !

Witam ;)))
Zapraszam Was do kolejnego wyzwania !
Tym razem będzie to książeczka tagowa   "5 KOLORÓW"
Począwszy od dzisiejszego dnia, co tydzień - będziemy bawiły się jednym kolorem.
Jeden tag - jeden kolor ! Zaczynamy od ZIELONEGO
Tag powinien być z jak największą przewagą koloru zielonego !
Wykorzystujemy wszystkie zielone materiały i media jakie mamy.... zachęcam do nowych eksperymentów !
Czasami ze skrawków różnych materiałów, które przeznaczone są już do kosza - można zrobić coś naprawdę oryginalnego !

Będzie też nagroda niespodzianka dla wytrwałej osoby, która będzie się z nami bawić do końca !
Powodzenia !

I czas na nasze interpretacje:

Annar

Urtica

Czekoczyna

Martyna

Aboku

Guru

Na Wasze prace, czekamy ...do 8 września !

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 

 

39 komentarzy:

Tores- pisze...

Jes, jes, jes, UWIELBIAM zielony i uwielbiam jednokolorowo!!!

I chciałam powiedzieć, że zrobiłam albumik (no, notesik bardziej) na wyzwanie Czekoczyny, sprawdzę, czy da się jeszcze fotki zrobić...

Wioletta pisze...

No to czeka mnie wyzwanie;D;D nigdy jakoś nie nadużywałam koloru zielonego:):):) także ... pora to zmienić:)

inka pisze...

rany rany -jakie fajniutkie wyzwanie!

Kasia Udalska pisze...

Ja nigdy na nic czasu nie mam, ale na to wyzwanie MUSZĘ znaleźć chwilę!! Super! :)

Anonimowy pisze...

Ja również się przyłączę =]

Peninia / Gosia pisze...

Dodałam prace przez Mister Linky's-ale jej nie widzę :(
Fajne wyzwanie:) Dziękuję:)

Peninia / Gosia pisze...

O już jest:)) Buziak!

Agato.Art pisze...

ja też przyłączam się do zabawy:)

Ania pisze...

Zielooono miii ;)

zetkaArt pisze...

Fajne te prace - szkoda że tylko "papierkowe " prace można zgłaszać w kolorach zielonych bo moja ostatnia bransoleta sutaszowa z turkusami bardzo by tu pasowała
http://decoupagezetki.blogspot.com/2011/08/africans-turkus.html

Danka M. pisze...

Ziółek sobie zasuszyłam na ,, artystyczny mini zielnik,, ale nie zdążę więc do zabawy z kolorami wykorzystam ... ZIELONY już jest, czekam na następny kolor:)

Small Artwork pisze...

Cieszymy się, że wyzwanie spodobało się Wam ;)))

Made by Aisia pisze...

Również się przyłączę:-)

Jyoti pisze...

No to i ja dołączyłam!

Marta pisze...

Na przekór szarówce za oknem ja też bardzo chętnie biorę udział w zabawie.

kobens pisze...

Nie mogłam się powstrzymać ;)

Dorota Dołęga pisze...

To ja też w ostatniej chwili przyłączam się do zabawy :)

Unknown pisze...

Jest jeszcze troszkę czasu ;))))))
Zapraszamy !

inka pisze...

i ja dopięłam swojego taga :)

agea pisze...

to i ja przyłączę się jeszcze do zabawy:)

Karola pisze...

uff... zdążyłam :) zapowiada się fajna zabawa!
A na razie zielono mi :)

Unknown pisze...

jeszcze 8 godzinek :)

ROMA pisze...

Zdążyłam na ostatni dzwonek. Ma nadzieję, że moja praca spełnia wymogi i mieści się w ramach kategorii. Proszę o wyrozumiałość dla debiutantki.

Aida Domisiewicz pisze...

I ja "popełniłam" Tag w zieleniach- zaraz wrzucam:)

madebyviva pisze...

świetnie wyzwanie - mam nadzieję, że uda mi się dotrwać do końca i zrobić wszystkie tagi :-)

Made by Aisia pisze...

Gapa ze mnie;-) podlinkowałam jeszcze raz:-)

Unknown pisze...

Dziękujemy !!!!
Tyle prac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I jeszcze jest czas !

Martyna pisze...

szaleństwo!!!

dzięki!

Molly pisze...

jeszcze ja! ostatnim rzutem na taśmę ;))

Cartadea pisze...

świetna zabawa, w ostatniej chwili ją odkryłam, ale zdążyłam :) pozdrawiam, piękne tagi stworzyłyście!

Songaja pisze...

Lubię monochromatycznie. I zdążyłam, prawie w ostatniej chwili.

malflu pisze...

Mój sechł i wysechł ale dzisiaj :-( ale jest http://malflu.blogspot.com/2011/08/chrzest-i-wycinanki.html

Tores- pisze...

Hm... nie zdążyłam? Niby napisane, że linky expiration za 9 godzin, ale już się nie da dodawać :(

Wklejam tutaj, może się załapie:
http://warsztat.pucia.pl/2011/08/11/tag-zielony/

Tores- pisze...

A nie, przepraszam, z pośpiechu nie wiem, co czytam, linky się zamknął 9 godzin temu, buu. Tak mi się pomyliło, byłam pewna, że to do piątku wyzwanie.
A może zrobić tak, jak poprzednio z tagową książeczką, że cały czas można uzupełniać wcześniejsze kolory? Osoby które np. wróciły z wakacji mogłyby nadrobić :)

Unknown pisze...

spokojnie , dodam ;)

clos pisze...

jestem i ja:)

marbella pisze...

Dodaję kolejny mój tag ;)

Dorota Dołęga pisze...

Dodaję kolejny zielony - w międzyczasie wykrystalizowała mi się koncepcja książeczki i tamten zupełnie mi nie pasował do całości...

Unknown pisze...

Wszystkie są cudowne !
Dziękujemy !