czwartek, 25 sierpnia 2011

Kolejny kolor ....

Witam :))))

...czas na kolejny kolor ;))))
Widziałam komentarze i typowanie kolejnego koloru ....
Zaskoczę Was ... będzie łatwo...

Kolejny kolor to :

BRĄZOWY


Spróbujcie poeksperymentować i zrobić coś z czegoś co macie pod ręką .....
Wcale nie muszą być to materiały scrapowe ;)
Życzę dobrej zabawy !!!!

Martyna

Annar


Aboku

Guru

Już za tydzień kolejny kolor :)


Na Wasze prace z brązowym kolorem, czekamy również do 8 września.
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

20 komentarzy:

silence pisze...

Obstawiałam żółty :) Ale jestem miło zaskoczona.

Jyoti pisze...

No ja też jestem zaskoczona! I dla mnie niekoniecznie łatwo:)
Wasze tagi są piękne!

ewamaison pisze...

Oj, chyba będę miała tym razem mały problem !!!! no cóż, podziałamy i na brązowym ! pozdrawiam, ewa

Unknown pisze...

Hi hi ale zaskok byłam pewna że będzie żółty... tagi Anar po prostu mnie powalają, są piękne...

anias pisze...

Oj zaskok, zaskok:) Annar, uwielbiam Twoje fiolety i po cichutku marzyłam o tym kolorku :) Ale cóz, będziemy bawić się brązem :)

Kasia Udalska pisze...

A ja mam pytanie... Nie wiem, czy to przejdzie, ale czy istnieje możliwość, żeby ostatni kolor pojawił się chociaż dzień wcześniej? :( Bardzo chciałabym bawić się z Wami do końca, a 1 września wyjeżdżam i wracam dopiero 16.09, więc nie zdążyłabym w terminie z ostatnim tagiem... A tak miałabym na jego zrobienie jeszcze dzień przed wyjazdem...

Danka M. pisze...

Na ,,logikę,, to teraz żółty wypadał (większość z nas tak obstawiała) a tu zaskoczenie ... ale brązowy blisko żółtego leży:) lubię brązowy więc się zabieram za niego.
No cóż, też wyjeżdżam 1 września i ostatniego kolorku nie zdążę zrobić ... szkoda. Ale się cieszę, że włączyłam się do zabawy. Mam w planie ponadplanowo więcej kolorów zrobić.
Miłego dnia:)

Madzioza pisze...

A ja dorzuciła jeszcze swój CZERWONY do postu z czerwonymi!
I mam dwa do nadrobienia: niebieski i teraz ten brąz:)

Magda(i)Lena pisze...

Dzięki za inspirację!

Karola pisze...

chyba z tym brązem miałam największy problem... ale podołałam ;) i wrzuciłam pod szczęśliwy numer 13 :D

inka pisze...

no patrzcie a mnie mój brązik jakoś najbardziej się podoba,następny fiolet lub żółty tak dedukuję ;))

marbella pisze...

Całkowite zaskoczenie :) też myślałam o żółtym :)

Rachel pisze...

świetne tagi!:)

Dorota Dołęga pisze...

Nie było łatwo z tym brązowym, mam nadzieję, że jednak następny nie będzie żółty, bo żółty i różowy darzę niepokonaną niechęcią...

Aida Domisiewicz pisze...

I mnie się w końcu udało:) Brązy uwielbiam:)

Danka M. pisze...

Niestety ostatniego nie zrobię z powodu wyjazdu ale powyzwaniowo jeszcze kilka kolorów sobie zrobię:)
Dziękuję za przesympatyczną i twórczą zabawę ... to wciąga:)!

Mrouh pisze...

tęsknimy za następnym kolorem...:-)

Unknown pisze...

dziękujemy za wszystkie cudne tagi !!!
Przepraszam za opóźnienie !!!

Marta pisze...

Z brązowym też mi się wreszcie udało.
A fioletowy właśnie kończę więc do jutra chyba nadrobię wszystkie zaległości.
Pozdrowienia

Unknown pisze...

Cudowności !