poniedziałek, 11 lipca 2011

Artystyczny mini zielnik

Witamy Was serdecznie ;)))

Zaprosiliśmy do nas Michelle, która przygotowała cudowne wyzwanie .... A jakie .... to za chwilkę :)
Na początek kilka słów o naszej gościnnej projektantce ...

" Uwielbiam Poznań, ale marzę o życiu na wsi. Moje pasje to ogrodnictwo, książki, zwierzęta (mam psa, kota, dwie świnki morskie i królika) i wszelkiego rodzaju robótki (od szydełka, przez biżuterię, decoupage i scrapbooking). Uwielbiam robić remonty i odnawiać meble, kocham starocie i pchle targi. Codziennie rozpiera mnie energia :) "

Oddajemy jej głos ....
 

Owadzie wyzwanie, rzucone przez Nordstjernę przypomniało mi dawne przyrodnicze obserwacje i studia. Razem z Annar zaczęłyśmy wspominać minione czasy, zajęcia z entomologii, zajęcia z botaniki, wyjazdy terenowe i robienie zielników. Tak właśnie wpadłyśmy na pomysł kolejnego wyzwania.
Tak więc dziś, gościnnie na stronach Craft Artwork, chcę zachęcić Was do zrobienia zielnika - oczywiście mini zielnika :) Dookoła aż kipi od zieleni, na grządkach tańczą kwiaty, na polach kłosy. Utrwalmy więc choć odrobinę tego bogactwa na jesienne i zimowe dni.
Forma, w jakiej zamkniecie swoje prace jest dowolna - nieważne, czy wybierzecie ATC, tagi, inchies czy moo - wszystkie niewielkie wymiary mile widziane :) Interpretację tematu także zostawiamy Wam - czy będzie to jeden zielnikowy arkusz, czy kilka zasuszonych roślin, zielnik dosłowny, czy metaforyczny - to zależy od Was.

Oczywiście, do tego zadania potrzebny będzie nie tylko spacer do ogrodu czy na łąkę - na pewno trzeba będzie Wam również czasu na suszenie roślin.  

Na Wasze artystyczne mini zielniki czekamy więc równo miesiąc!

Strasznie jestem ciekawa, co rośnie przy Waszych ścieżkach - i w Waszych sercach :)

Poniżej - nasze prace. 


Sama zdecydowałam się na mini album z tagów, a wyborem moich roślin kierowały siły tajemne :) Tak powstał mój zielnik magiczny - spośród moich ulubionych czarodziejskich roślin zabrakło jedynie czarnego bzu i rozmarynu. Ale jest tu i magiczna triada - dąb, jesion i głóg, jest i szałwia, i krwawnik, lebiodka i oczywiście - nieodzowna czarownicom bylica.









My również się skusiłyśmy... tego wyzwania nie było można ominąć....

Czekoczyna







Urtica



Guriana



Annar






Aboku





Mamy nadzieję, że zachęciłyśmy Was do zrobienia zielnika !
UWAGA !!!!
PRZEDŁUŻAMY WYZWANIE DO 31 SIERPNIA !!!!


Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

26 komentarzy:

Michelle pisze...

Dziewczęta, jakie piękne prace!!!

Rybiooka pisze...

Bardzo inspirujące wyzwanie :) Grzechem byłoby nie skorzystać.
Świetne prace.

jacirascrap pisze...

é a idéia do século!! Amei!!!

kobens pisze...

Boskie prace, świetne wyzwanie, ale ja niestety mam uraz po robieniu zielników na studiach, więc podziękuję ;)

tymonsyl pisze...

zakochałam się w Waszych zielnikach:-)

Tusia Lech pisze...

Sama całe dzieciństwo tworzyłam zielniki i miłość do roślin została mi do teraz. Ale gdy byłam dzieckiem, scrapbooking jeszcze nie istniał i nie wyobrażałam sobie nawet, że można zrobić tak piękną oprawę. Idę oglądać raz jeszcze Wasze prace. Są GENIALNE!

Kasia pisze...

Dziewczyny, cudowne prace! Nie mogę się napatrzeć.

Przypomniała mi się młodość, uwielbiałam robić zielniki (oczywiście zielnikiem wówczas był zeszyt w kratkę;)). Teraz otaczam się jedynie żywą zielenią (w dość dużej ilości, zdaniem mojego M. zdecydowanie za dużej ;)), ale nie odmówię sobie takiego wyzwania :)

IWA pisze...

Niesamowite prace! I jakie inspirujące i zachęcające do podjęcia wyzwania!

Anna Sokołowska pisze...

prześliczne prace i boskie wyzwanie... aż mnie kusi! ostatni zielnik robiłam z przymusu na lekcję biologii w podstawówce. zawsze nie miałam wystarczająco dużo czasu, żeby wszystkie rośliny wyschły, więc musiałam je prasować żelazkiem... :P może nadszedł czas, żeby zrobić zielnik z potrzeby serca i nie w taki barbarzyński sposób. ;P

Matilde pisze...

Przecudne zielniczki! Napatrzeć się nie mogę!

Nordstjerna pisze...

Miszelko, cudowne wyzwanie wymyśliłaś! Kocham zielarskie klimaty we wszelkich postaciach, a tu w dodatku jeszcze jest dużo czasu na wykonanie... :)
A Wasze interpretacje fantastyczne!

Kasia G. pisze...

wow!! napatrzeć się nie mogę na Wasze prace...wszystkie są prześliczne:) bardzo kuszące wyzwanie:)))

Ania pisze...

Przepiękne są Wasze zielniki! Skusiłam się, chwasty już się prasują pod stertą ciężkich gratów ;)

Tusia Lech pisze...

Suszę już ziółka :)

Lili pisze...

dziewczyny wasze prace są powalające! muszę odwiedzić każdą z osobna i oblukać. ależ się rozmarzyłam przy tych waszych pracach!

Anonimowy pisze...

To jest po prostu genialne =]

Sam pomysł jest zachwycający, a prace rewelacyjne!!! =]

Lili pisze...

kochane, wrzuciłam część pierwszą, będzie druga:) taka luźna unterpretacja, ale jest. dzięki za taki fajny temat:)

Unknown pisze...

mamy już 3 prace !
Są cudowne !!!

Lili pisze...

wiem, że przynudzam, ale jest i część druga:)

Anonimowy pisze...

Jeszcze raz dziękuję za wdzięczny temat do wyzwania =]
Skorzystałam i zrobiłam sobie zielnik, ale nie doczytałam wytycznych.. he he... więc się nie łapię =]
Zapraszam jednak do obejrzenia, jeżeli miałby ktoś ochotę =]

http://pierwszekroczki.blogspot.com/2011/07/gupoty-cd.html

Anonimowy pisze...

Dziękuję Annar za zaproszenie =]
Wrzucam swój zielnik...

Oglądałam prace innych dziewczyn i są rewelacyjne =] Hehe całkiem inaczej mój wyszedł =]

Świetna zabawa =]

Danka M. pisze...

Myślałam, że nie zdążę ... mam małego bzika na punkcie ziółek wszelakich w moim ogrodzie dlatego z rozkoszą przyjęłam to wyzwanie:)
Jeszcze nie wszystkie Wasze cudowne zielniki obejrzałam ...
Wszystkie są wspaniałe!!!

Anna Sokołowska pisze...

Dziękuję za świetne wyzwanie! W sumie to moje pierwsze tutaj i mam nadzieję, że nie ostatnie. :) Bawiłam się świetnie przy robieniu zielnika, a dodatkowym atutem jest to, że nieziemsko pachnie łąką i latem. Dziękuję raz jeszcze i przepiękne prace stworzyłyście dziewczyny! :*

Dziki Imbir pisze...

Dziękuję za przedłużenie terminu, zdążyłam :*

Karola pisze...

Również dziękuję za przedłużenie terminu :)))
Wszyscy mają zielnik- mam i ja :)

Jagódka pisze...

a ja mam pytanie z innej beczki skąd wziełas znaczenia magiczne tych roślin? możesz podać link ?