niedziela, 26 czerwca 2011

Podsumowanie scrapuszka i zwycięska praca

Witam !
Zapraszam na podsumowanie SCRAPUSZKA DLA PRZYJACIÓŁ

W imieniu Penini i naszego DT bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane scrapuszka !

Swoje prace zgłosiło 15 osób:

1.caro78- Pysia7.Autokreatywna13.Drago.Onfly
2.Alojek8.Madziarrra14.Monika10011
3.Tengel279.Ela1715.Dzieła Madame
4.Tu Kara10.Inka

5.Lucy z Mazur11.ania s
6.Gosienkah12.Dorotka

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Drago.Onfly
Scrapuszko http://www.flickr.com/photos/dragoonfly/5859772699/
Niestety wyłączone jest udostępnianie linka. Zainteresowanych odsyłam do wyżej wymienionego adresu.

14.
15.
Wszystkie prace są wspaniałe i ciężko wybrać najpiękniejszą, dlatego wspomożemy się stroną RANDOM !



UWAGA .....

Pod tym numerem ... jest :

ania s

GRATULUJEMY WSPANIAŁEJ NAGRODY !!!!

Adresik prosimy przesłać e-mailem: craftartwork@mail.com


Dziękujemy za udział w wyzwaniu i zapraszamy na kolejne !!!!

6 komentarzy:

Dorota Dołęga pisze...

Gratuluję zwyciężczyni! Bardzo, bardzo mi się podobało to wyzwanie, wcale nie było łatwo zminiaturyzować notesik do tego stopnia :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Wspaniałe scrapuszkowe prace. Gratuluję Ani.

inka pisze...

szczerze Wam powiem że "11" gdyby się ktoś pytał ;)) wybrałabym na zwycięską pracę-baardzo mi się spodobała!

Guriana pisze...

świetne prace, dziewczyny!!
gratulacje dla zwycięzcy:))

anias pisze...

Wow! co za radość! Dzięki- Random :)
Bardzo mi miło.
Jestem przeszczęśliwa. Dziękuję za miłą zabawę biorącym udział w wyzwaniu-wszystkie scrapuszka są słodziakowe!!!
Pozdrawiam ekipę Craft Artwork :*
( ale się cieszę!!!!)

Matilde pisze...

Przepiękne scrapuszka! Jak to się stało,że ja przegapiłam to wyzwanie?