środa, 15 czerwca 2011

Zapraszamy do wyzwania z Nordstjerną !

Witamy Was serdecznie i zapraszamy do kolejnego wyzwania !
Tym razem zaprosiliśmy do nas NORDSTJERNĘ !
A co dla Was przygotowała ?

Chyba wszystkie scraperki kochają motyle, pojawiają się bardzo często w naszych pracach, inne owady rzadko. Pora skończyć z tą dyskryminacją :) Pora roku sprzyja - pełno pełzających i latających stworów. 


Naszym tematem będzie "ATC z owadem" 
Wpuśćmy na nasze ateciaki ważki, chrząszcze, biedronki, pszczoły. I komary. A przymykając oko na systematykę, również pająki. One też są piękne, chociaż czasem bestie ;-)
Nie musi być dosłownie i przyrodniczo - wszelkie interpretacje dozwolone :)
I oczywiście - wyzwanie z wymianą. 
Postanowiłam dołączyć do wyzwania jeszcze malutką nagrodę do wylosowania ! Jest to ręcznie wykonany stempelek z moim ulubionym motylem.


Nasze owady:

NORDSTJERNA

URTICA
ANNAR

GURIANA

Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie, do 28 czerwca !
Fajne tematy czasem lubią się powtarzać ;)))) Ale kto z nas nie kocha owadów ?
Zapraszamy również do wymiany wszystkich zgłoszonych prac ! Chętnych prosimy o komentarz !

Chcielibyśmy Was również zaprosić do podjęcia wyzwania, które ogłosiły Craftypantki  - PROJEKT MOTYL
Muzeum Holocaustu w Houston organizuje zbiórkę ręcznie wykonanych motyli, z których powstanie wielka wystawa. Plan jest ambitny - zebranie 1 500 000 ręcznie wykonanych motyli. Ma to odpowiadać liczbie dzieci, jakie zginęły w Holocauście.
My zrobimy, a Wy ?


Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 

26 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Fajne wyzwanie ;) Pora szukać kolejnego karalucha albo stonki do zatopienia ;)

Tores- pisze...

Uwielbiam Was :)
Owadów generalnie nie cierpię, ale czegóż się nie robi dla sztuki, hehehe.

Boei pisze...

Prace cudowne- jak zawsze;)
A ten stempel z motylem- marzenie...

angel pisze...

Piękne prace! Chętnie wezmę udzial w zabawie:)

Nordstjerna pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem prac, które powstały w odpowiedzi DT na mój pomysł, piękne ATC zrobiłyście, dziewczyny! Mój ateciak oczywiście pierwszy się zgłasza do wymianki :)

Maggie pisze...

..i ja jestem chetna na wymiankę ;D

Guriana pisze...

oczywiście chętna jestem na wymiankę:))

Kasia pisze...

Świetne owadzie ateciaki :) Do wymianki się przyłączam :)

Unknown pisze...

Ja również przyłączam się do wymiany

Ania pisze...

Prace fantastyczne, stempelek do wygrania przecudny, temat świetny :> Zgłaszam się do wymiany :)))

Magda Tomaszewska pisze...

To moje pierwsze ATC i jeśli się nada, to również chętnie wezmę udział w wymianie :)

Anna Baldwin pisze...

prace są śliczne, zgłaszam sie do wymiany, mam najdzieję że moja szkiełkowa ważka przypadnie komu do gustu :)

Matilde pisze...

Ja też chętnie się wymienię :)

Madziarrra pisze...

Zgłaszam się do wymiany, same piękności można dostać :))

Ivy pisze...

Ja też zgłaszam się do wymiany :-)

Boei pisze...

Oczywiście, zgłaszam swoją pracę do wymiany...:)

Michelle pisze...

I ja zrobiłam ATC :) A na jakich zasadach ma odbyć się wymiana?

Small Artwork pisze...

Zostawiasz komentarz pod postem, że jesteś chętna na wymianę.
Spośród wszystkich osób wylosujemy pary, które się indywidualnie wymienią między sobą :)

Agnieszka M pisze...

Ja źle wpisałam link pod numerem 16, ale pod 17 jest już ok :)
Oczywiście też zgłaszam się do wymiany :))

Karmeleiro pisze...

i do mnie przyleciał chrabąszcz. Z przyjemnością się nim wymienię. Super wyzwanie!

Lejdi pisze...

czy mogę prosić o usunięcie źle wklejonego linka spod nr 19? :)

Habka pisze...

ja też jestem chętna na wymianę :)

lucy z mazur pisze...

Na pozycji 21 żle wstawiłam post,proszę o usunięcie,jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w wymianie,ale jak by ktoś był chętny,to ja na to jak na lato

Aida Domisiewicz pisze...

Wrzucam swoje owady i jak najbardziej piszę się na wymianę:)

Dorota Dołęga pisze...

Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie i deklaruję chęć wymienienia się :)

Olga Siedlecka pisze...

Lato w pełni więc wszelkie owady atakują :)