wtorek, 28 czerwca 2011

Wakacje :)

Witajcie wakacyjnie, dzisiaj proponuję zrobić twinchies (5cm/5cm) o luźnym temacie "wakacje" bez dodatkowych utrudnień ani wymogów. Niech poniesie Was wyobraźnia i na tym maleńkim kwadraciku przedstawcie to, co pierwsze kojarzy Wam się po usłyszeniu słowa wakacje :) Mogą to być wakacje marzeń, wakacje zeszłoroczne...lub całkowita abstrakcja, wszystko zależy od Was.




urtica:


Anar:


 Aboku:


Na prace czekamy do 11 lipca.
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 


6 komentarzy:

Lejdi pisze...

o rany, już się przestraszyłam, że ogłaszacie wakacje i wyzwań nie będzie :)

Tusia Lech pisze...

Hahaha - ja też :D

Ania pisze...

Przyczołgałam się ze swoim twinczosem ;)

inka pisze...

I mojego nie zabraknie ;))fajnie sobie powspominać albo zaplanować wakacyjny czas!

Alegria pisze...

Moja praca to zapowiedź wakacyjnych wypraw rowerowych i wspomnienie z krótkiego urlopu nad morzem :)

Karmeleiro pisze...

to ja się wakacjom również nie mogłam oprzeć :))