poniedziałek, 13 czerwca 2011

13- go wszystko zdarzyć się może ;)

Witam :)
Zapraszam Was do kolejnego wyzwania ATC ;)
Dziś 13-ty, więc dzień w którym wszystko może się zdarzyć ... mam nadzieję, że same dobre rzeczy :)
Świętuję dziś urodzinki, choć w tym wieku już się nie powinno ;)
Na torcie mam 18 - więc luzik, mogę dziś poszaleć ;)

Naszym kolejnym tematem ATC będzie numer 13
Będzie też niespodzianka ! Wylosuję szczęśliwą osobę ze wszystkich zgłoszonych prac !
Powodzenia !
Pozdrawiam
Annar



 - nasze 13 -ki

URTICA

GURIANA

ANNAR

Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie, do 26 czerwca !

Zapraszamy również do wymiany wszystkich zgłoszonych prac ! Chętnych prosimy o komentarz !

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

14 komentarzy:

Matilde pisze...

Bardzo ciekawy i przyjemny temacik :) I śliczne Wasze prace!

u Alojka pisze...

no to życzę wszystkiego najlepszego na te osiemnastkę, a o trzynastce pomyślę.

angel pisze...

A jakże, pewnie, że skomentuję!
Niezłe te Wasze 13tki! Postaram się też swoją dodać:)

Maggie pisze...

ja sie zgłaszam , chetna do wymiany :D

Ania pisze...

Zgłaszam się do wymiany z moją 13-tką i czarnym kotem na dodatek ;)

Guriana pisze...

i ja na wymiankę:))

Kasia pisze...

Świetne ATC!

Ja również zgłaszam się do wymianki :)

Magda Tomaszewska pisze...

Dołączyłam swojego 13-tkowego ateciaka i chętnie wezmę udział w wymianie :)

Caro-ART pisze...

Moje ATC-iaki z 13 podpięte i do wymianyki gotowe ;)

Agnieszka M pisze...

Ja też się chciałabym wymienic :)

Karmeleiro pisze...

ja również do wymianki chętna jestem!

Aida Domisiewicz pisze...

I ja z moją 13-tką się zgłaszam i oczywiście jestem chętna na wymianę:)

Boei pisze...

Chętnie wezmę udział w wymianie:)

KamaAW pisze...

Też zgłaszam się na wymiankę