niedziela, 6 lutego 2011

Małe jest piękne ...

Witamy wszystkich na nowym blogu poświęconym małym formom twórczym.
Właśnie niewielki rozmiar prac będzie w tym miejscu motywem przewodnim :)

Blog ten stworzony jest dla wszystkich, którzy z pasją oddają się tworzeniu prac typu ATC, inchies, twinchies, tagów...
dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zabawę z tego rodzaju formami
i dla tych, którzy jeszcze nie przeczuwają, ze niedługo się zarażą:)
bo przecież małe jest zaraźliwie piękne:)
nie wymaga ani za dużo czasu, ani za wiele miejsca
ale daje ogromną satysfakcję! chwilkę wytchnienia i relaksu.

Craft Artwork to sześć opętanych manią twórczą dziewczyn:

Aboku
Annar
Guriana
Guru
Maj
Urtica

Naszą ideą jest wspólna, dobra zabawa, w której - mamy nadzieję - będziecie razem z nami uczestniczyć ! Niech twórcza zabawa sprawi nam wszystkim radość.

na dobry początek spróbujemy przywołać wiosnę
czy Wy też już za nią tęsknicie?
...a co przegania najlepiej przedwiosenne zmęczenie? odpręża i regeneruje?
nas papier, nożyczki i klej:)

a gdy czasu jest bardzo mało - można zarobić coś bardzo małego
...na przykład ATC
...na przykład takie na przegnanie zimy - do słów piosenki " coś mi mówi, że ta zima kiedyś musi minąć"
my zrobiłyśmy to tak:

Aboku

Annar


Guriana

Guru
Maj

Urtica


przyłączycie się do zabawy?

Nasz pierwszy temat wyzwania i wymiany brzmi: "PRZEDWIOSENNE ZMĘCZENIE"
do słów piosenki Nosowskiej & Voo Voo : "Nim stanie się tak" 

"Myślę sobie, że
Ta zima kiedyś musi minąć..."

Wszystkich chętnych do wymiany prosimy o komentarz pod postem.

Nasze wyzwanie potrwa od 6 do 19 lutego 2011
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron  z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

28 komentarzy:

Mrouh pisze...

Ooo, jakie miłe małe miejsce:-) baaardzo mi się pomysł podoba, o ile wyrobię na zakrętach, to się przyłączę... piosenkę tę uwielbiam, jest mi otuchą na przedwiośniu, na początek- wymarzona!:-)

Berberis pisze...

fajnie, że powstało takie miejsce - a jako że jestem zwolenniczką małych form to myślę, że będę tu gościć częściej :) :)

Joanna Oborska pisze...

Dziewczyny, świetny pomysł z utworzeniem tej strony! Gratuluję! Jeżeli tylko czas pozwoli, chętnie się z Wami pobawię:)
Wasze premierowe prace na tym blogu bardzo zachęcają do chwycenia za nożyczki:)

AgnieszkaBe pisze...

Ja już dawno zakochałam się w małych formach więc z chęcią się przyłączę do waszych wyzwań :)

sabi-chic pisze...

Annar uważam tę stronkę za super pomysł do tego współtworzą ją utalentowane osoby.pojawiły się tez dla mnie pierwszy raz widziane z nazwy nowe małe formy i jestem bardzo ciekawa tych nowości wiec ja bardzo chętnie przyłącze się do waszych wyzwań

sabi-chic pisze...

aha oczywiście chętnie też przyłączę się do wymian:)

KOLOROWY ptak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lena Wz pisze...

Gratuluje! Cieszę się, że powstała nowa zabawa!
Małą formą zaraziła mnie Maj hahahha i teraz wyrażam się poprzez ciągłe tworzenie notesów "grubasków". Może kiedyś skuszę się na inne formy :-)
Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki! :*

KOLOROWY ptak pisze...

świetne miejsce!!! chętnie przyłączę się do wymiany :) zobowiązuje, więc może w końcu wyrwę się z marazmu :)

tymonsyl pisze...

dla mnie tak małe formy stanowią problem, może teraz się przełamię...

Rybiooka pisze...

Annar gratuluję nowatorstwa- dziewczyny trzymam za Was kciuki :)
Maj miło Cie tu widzieć :)

angel pisze...

wow! to i ja chcę oczywiście!
Właśnie miałam zapytać Annar jak mogę przyłączyć się do tych wymianek, o których czytałam na Twoim blogu:)

Ines pisze...

a mogłybyście napisać co to są te ATC inchies itp bo ja to w tej kwestii nawet nie zielona a fioletowa jestem:D Przydałoby się mieć info na ten temat w jednym miejscu:D Plisss

Boei pisze...

Podziwiam Wasze prace i- podobnie jak pozostałe dziewczyny- cieszę się, że powstała ta strona:)

Zgłaszam się do wymiany ATC, oczywiście.

Unknown pisze...

Ines - co to jest ATC, masz w naszym słowniczku, który będzie się rozwijał wraz z kolejnymi wyzwaniami
Pasek po prawe stronie : CO TO JEST ?
ATC - ATC - Artist Trading Card - Karteczka o wymiarach 6,5cm x 9cm gdzie wyżywamy się twórczo we wszelkich technikach jakie tylko nam przyjdą do głowy. Służy do wymiany w celach kolekcjonerskich. Na odwrotnej stronie karty umieszcza się dane identyfikacyjne - dotyczące samej karty: tytuł/ temat; datę powstania ATC; edycję (np. jeśli robi się pięć kart na jakiś temat, to piszemy - 1 z 5, 2 z 5 itd.); imię/nick twórcy; adres e-mail czy też bloga.

Karolina Bajek pisze...

Dziewczyny!
Świetne miejsce i bardzo tu przytulnie :) Oby mi starczyło czasu i weny, żeby się z Wami bawić :)

pozdrawiam!

Joanna Oborska pisze...

Podlinkowałam swoje ATC, ale że robiłam to pierwszy raz, to nie jestem pewna czy wszystko zrobiłam jak należy :)
Czy dotarło? :)

sabi-chic pisze...

przepraszam za pierwszym razem podlinkowałąm mój blog za drugim już poprawnie link do posta z wyzwaniem

urtica pisze...

Nimucha - wszystko jest jak należy:) a najbardziej świetne ATC!

Sabrinam - dzięki za udział i oba linki:) warto zajrzeć do Ciebie dwa razy:)

Unknown pisze...

Dziewczyny dziękujemy za pierwsze prace :)

Agnieszka M pisze...

Dziewczyny piękne, klimatyczne miejsce... mam nadzieję, że zawsze znajdę odrobinę czasu, aby zawitac do Was z moimi ATC :)
Pozdrawiam
Agnieszka

aulik pisze...

już od jakiegoś czasu jestem fanką małych form, a to miejsce będę regularnie podglądać :)

pozdrawiam i gratuluję pomysłu i wspaniałego zespołu :)

Unknown pisze...

Dziękujemy :)))
Swoje prace możecie również dodawać do galerii FLICKR - Craft Artwork
http://www.flickr.com/groups/1600207@N20

angel pisze...

Oj, będę tu często zaglądać:)

Kasia Krzymińska pisze...

Chętnie przyłączę się do wymiany. Czy dobrze rozumiem, że pracę na wymianę mam tu wgrać w mistera? :)

Small Artwork pisze...

Tak, robimy wyzwanie na temat:
"Przedwiosenne zmęczenie"
A za kilka dni opublikujemy reguły wymiany.

Nordstjerna pisze...

Bardzo mi się podoba to miejsce. Będę tu zaglądać, jako wielbicielka małych form.
I zgłaszam się do wymianki. :-)

Unknown pisze...

Świetny blog. Nie miałam pojęcia, że takie maleństwa też można ozdabiać. Nie wiem czy nie za późno, ale jeśli jeszcze można zgłaszać się do wymianki, to ja bardzo chętnie się przyłączę. To będzie moja pierwsza wymianka w mojej półrocznej karierze scraperki.