niedziela, 19 czerwca 2011

Domino 7

Motyle były kolejnym tematem naszym tematem
choć pojedynczy obrazek na kostce CraftArtworkowego Domina jest maleńki: zaledwie 2,5x2,5cm dziewczyny nie miały problemu ze zmieszczeniem nim skrzydlatego tematu:)

oto bajkowo kolorowe i z dowcipem pokazane motyle Mizi


ulatujący poza ramy piękny motyl Caro-Pysi


i subtelne, pastelowe motylki Ines


Zabawa w Domino to jednocześnie zabawa z skojarzenia, dlatego jeszcze raz zachęcamy Was serdecznie do proponowania kolejnych tematów.
Tymczasem kolejne wyzwanie to - kojarząca się lekkością i delikatnością z motylem - baletnica


Zapraszamy do zabawy, każda z Was może dołączyć w dowolnym momencie,
na baletnice czekamy przez dwa tygodnie, do 2 lipca.
prace możecie pokazywać także w naszej galerii Flickr i na forum Craft Artwork

3 komentarze:

Ines pisze...

normalnie jak nie ja stawiam się tak wcześnie na wyzwanie:D

Ania pisze...

Ja się tym razem słabo postarałam, ale następnym razem się poprawię ;)
Za to proponuję skojarzenia do baletnicy:
- łabędź (oczywista oczywistość)
- jak taniec to i --> muzyka

Caro-ART pisze...

wu się spóźniłam :( ale podlinkuję co mi tam http://tworypysi.blogspot.com/2011/07/w-domino-zagrajmy.html