czwartek, 30 czerwca 2011

ATC Tryptyk

Po pierwsze chciałam się oficjalnie przywitać jako już "nie-gościnna" projektantka i podziękować Dziewczynom za ciepłe przyjęcie :) Dzięki raz jeszcze, strasznie się cieszę, że jestem tu z Wami :)

Dobra, wracam do wyzwania!
Treść jest istotna (o ile nie najważniejsza, ale tym razem bardziej skupimy się na formie). Tematem wyzwania będzie tryptyk, czyli ATC składające się z trzech części. Kształt dowolny, niech Was poniesie fantazja! Istotne, by po złożeniu ATC miało standardowe wymiary 2,5/3,5 cala.

Oto nasze prace:

GURIANA


ANNAR



URTICA


MARTYNA


Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie, do 13 lipca!

Zapraszamy również do wymiany wszystkich zgłoszonych prac ! Chętnych prosimy o komentarz !

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej: 

11 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

Absolutnie fantastyczne prace dziewczyny!!!! Po prostu niesamowite pomysły w Was drzemią!

Matilde pisze...

Fajny pomysł! Jeszcze nie spotkałam się z takim ATC :)

Unknown pisze...

Oj bardzo chętnie wezmę udział. Dawno tu nie zaglądałam, ale już od dziś obiecuję poprawę :)

inka pisze...

oj ty,oj ty Martyno "niegościnna " :))
aleś wymyśliła! no to zaczynam obmyślać.. chociaż ...chyba juz wiem.
A wasze tryptyki super-można się zainspirować.

Maggie pisze...

ooo, ja też chcę - zgłaszam się :D

Ania pisze...

Naprawdę ciekawa sprawa z tym tryptykiem.. Wczułam się mocno i dołączam z moją pracą. Nawet dałam jej tytuł(!) "Moje ciało jest moją świątynią". Ale nie wymieniam ;PPP Taka będę! :D

Maggie pisze...

ojjj, Miziaaa ale jesteś ..

inka pisze...

A ja swoje chętnie ,jeśli tylko ktoś chętny będzie :))

Jyoti pisze...

Dołączyłam swój tryptyk.Chętnie dołączę również do wymiany!

Anna Baldwin pisze...

Świetny pomysł na wyzwanie! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim ateciakiem, ale jestem początkujaca więc dluga droga... wrzuciłam swój link :) jesli macie ochote to zapraszam do obejrzenia mojej pracy. Pozdrawiam serdecznie.

Danka M. pisze...

ATC jeszcze nigdy nie robiłam ale wyzwanie Martyny bardzo mi się spodobało więc spróbowałam zrobić ... jak potrafiłam tak zrobiłam i link nieśmiało wrzuciłam ...
Pozdrawiam:)