czwartek, 9 czerwca 2011

Scrapuszko dla Przyjaciół

Witam :)

Gościmy dziś w Craft Artwork wspaniałą, utalentowaną projektantkę...


Co mówi o sobie ?
"...że jestem zaprzyjaźniona z Aniołami ;)* "

Przyjaźń to jedna z najpiękniejszych z rzeczy jakie mogą nas spotkać...dlatego tematem wyzwania jest "Scrapuszko dla Przyjaciół"
Stwórzcie i podarujcie od serca malutki scrapuszkowy notesik,dla osoby która jest bardzo ważna w Waszym życiu.
Do wykonania tematu będziecie potrzebować przede wszystkimi garść twórczej energii i dużo uśmiechu... oraz mini karteczki w rozmiarze XS, tekturkę (na wykonanie okładki), fotografie z minionych lat, trochę kwiatów,koronek lub wstążek.
Rozmiar scrapuszka może mieścić się w przedziale 4 do 5,5 cm.

Niech Wasze prace wyrażą to co czujecie...niech poniosą Was uczucia...

Niech to maleństwo wywoła uśmiech na twarzach obdarowanych:)

Pozdrawiam-Peninia*

Scrapuszka  naszych projektantek :

Peninia


Urtica


Guriana


Peninia przygotowała dla Was cudowną nagrodę:


Jest o co walczyć  !!!
Na Wasze scrapuszka czekamy dwa tygodnie, do 22 czerwca :)
Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

11 komentarzy:

TuKara pisze...

Scrapuszka przesliczne,a te w wykonaniu Peni to prawdziwe cudenka.

Dorota Dołęga pisze...

No, tym razem się udało! Gotyckie skrapuszko już gotowe, teraz tylko czekam, aż mąż z aparatem wrócą z wojaży :)

lucy z mazur pisze...

bardzo podoba mi się wyzwanie,zgłaszam się

Autokreatywna pisze...

Bardzo fajne wyzwanie! Zgłaszam się i wszystkim też polecam. Znobilizowało mnie do zrobienia pierwszego scrapuszka.

Ela 17 pisze...

pierwszy raz biore udział w wyzwaniu w Craft Artwork i zle wprowadziłam moją pracę dwa razy proszę uprzejmie o wykasowanie jednego zgłoszenia,dziękuję

inka pisze...

też mi się podoba temat i klimacik,zgłaszam się i ja!

Dorota Dołęga pisze...

Zdążyłam :) Ciekawie było się zmierzyć z tak miniaturowym formatem :)

Monika1011 pisze...

I ja popelnilam scrapuszko :)
Pozdrawiam

Dzieła Madame pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dzieła Madame pisze...

też popełniłam skrapuszko. ale widzę, że czas już minął:/
miało być do 22 czerwca:/
można jeszcze zgłosić?

Small Artwork pisze...

oczywiście, zgłoś ;)