poniedziałek, 27 czerwca 2011

Dzień pełen niespodzianek

Witam ;)
I zapraszam do lekturki na dzisiejszy wieczór ;)
A dużo będzie się działo  ...

Dziękuję Wszystkim za zgłoszone "13-stki" ...każde to małe dzieło sztuki ....
Do zabawy przystąpiło 14 osób


1. Maggie      6. Matilde                 11. Michelle
2. Alojek       7. Novinka               12. Ayeeda
3. Mizia         8. caro78- Pysia      13. Boei
4. Tores        9. Agnieszka             14. Kama AW
5. Kasia      10. Karmeleiro

I oto wspaniałe prace zebrane razem ;)

Maggie

Alojek
Mizia

Tores

Kasia

Matilde

Novinka

caro78-Pysia

Agnieszka
 

Karmeleiro

Michelle

Ayeeda

Boei

KamaAW



Wszystkie bym przygarnęła .....
Kolej na moją niespodziankę w postaci zestawu papierów i przydasiów :)
Otwieram stronkę RANDOM .... wpisuję od 1 do 14 ...
Przycisk : Generuj ...i .........
Niespodzianka poleci po numer ....
GRATULACJE !!!!
Proszę o e-maila z adresikiem :)

Czas na wymianę !
Zgłosiły się : Maggie, Mizia, Guriana, Kasia, Annar, Novinka, caro78-Pysia, Agnieszka, Karmeleiro, Ayeeda, Boei, KamaAW :)

PARY
  1. Maggie, Mizia,
  2. Guriana, Kasia, 
  3. Annar, Novinka
  4. caro78-Pysia, Agnieszka
  5. Karmeleiro, Ayeeda,
  6. Boei, KamaAW
Jeśli ktoś posiada większą ilość ateciaków, proszę o wymianę indywidualną , najlepiej napisać o tym  w komentarzach.

Zapraszam na kolejną niespodziankę ....
UWAGA !!!

Ogłaszam oficjalnie, że nasz skład DT się troszkę zmienił i będzie nas teraz szczęśliwa siódemka ;)
Miło mi powitać wśród nas:


CZEKOCZYNĘ

oraz

MARTYNĘ


Mamy nadzieję, że będziecie się z nami świetnie bawić i spędzać wolne chwile przy małych formach!
Przygotowaliśmy dla Was dużo nowych i ciekawych wyzwań, zaprosimy do nas też kolejne osoby ...
Pozdrawiamy !!!

14 komentarzy:

Tores- pisze...

Dziewczyny, rewelacyjne prace! Karmeleiro, Michelle, Matilde - niesamowite :) Dziękuję za fajną zabawę :)

Zuza pisze...

O, super wiadomości :) I świetne prace. Ja niestety nigdy nie zdążam :)

Kasia pisze...

Dziewczyny, gratulacje!

A ATC świetne!

Dorota Dołęga pisze...

To teraz rozwinięciem skrótu DT będzie dream team :)

Mrouh pisze...

Dorotka ma rację, taka mocna ekipa!

Aida Domisiewicz pisze...

Ło matko, czyżby to była odpowiedź na pytanie "Am I lucky?" To naprawdę ja czy mnie oczy mylą???

Tym razem 12-tka przyniosła mi szczęście:)

A skład DT moooocny - będzie się działo:)

ankan pisze...

No to czad - bardzo się cieszę, że dziewczyny dołączyły do DT. Będzie się działo :)

Tusia Lech pisze...

Brakowało mi tu Czeko i Martyny :D Teraz skład jest kompletny - amen :)))

Ela 17 pisze...

moje gratulacje mozecie sobie wyobrazić ze zrobiłam pracę na 13 włożyłam jako posta a zapomniałam dołączyć do pozostałych prac -starość nie radość albo to znak że mam zwolnić sama nie wiem

Caro-ART pisze...

Gratulacje Dziewczyny ;) Faktycznie będzie się działo.
Ja mam 2 ATC z "13" i z chęcią je wymienię ;)

inka pisze...

świetne te wasze 13-ki ! Ale super relaks i przyjemność tu bywać :)

Karmeleiro pisze...

świetne ateciaki, każdy jeden!! i super babeczki do DT dołączyły!!!! gratuluję!

Boei pisze...

Czekoczynko i Martynko! Cieszę się dziewczyny i czekam na te wszystkie chwile z Wami:)
Ayeeda- gratulacje, Kochana!

Matilde pisze...

Jak fajnie wyglądają te ATeCiaki wszystkie razem :) A ja jakoś nie doczytałam o tej wymianie... Ale na owady się zapisałam! No i fajnie, że zespół większy - będzie się działo! :)