sobota, 10 grudnia 2011

Świąteczne rinchies

Witam serdecznie ;)

Święta coraz bliżej ...
Tak dla wytchnienia aby odpocząć od tych wszystkich obowiązków proponuje zrobić coś szybkiego, łatwego i lekkiego... Zatem dziś będą RINCHIES, czyli małe kółeczka, wielkości 1", które możecie wykorzystać do ozdabiania wszelkich prac.

A temat to po prostu "ŚWIĘTA" - robimy świąteczne rinchies!

A my dla wytchnienia zrobiłyśmy to:

Aboku

Annar

Martyna

Urtica

Serdecznie zapraszamy !
Wyzwanie potrwa do 23 grudnia.


Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

4 komentarze:

Kaśka pisze...

Jestem chyba pierwsza i jest to mój pierwszy rinchies, bo to dzięki Wam dowiedziałam się co to takiego!
Dzięki :)
http://mojebiurko.blogspot.com/2011/12/swiateczne-rinchies-wyzwanie-w-craft.html

Dotka pisze...

To także moje pierwsze rinches, ale zabawa przy nich była przednia ;)
Pozdrawiam załogę Craft Artwork'u ;)

http://dotkaa.blogspot.com/2011/12/swiateczne-rinches.html

mOpA pisze...

i ja nowicjuszka w rinczesach:) Ale przyznaję, że świetne się robi takie maluchy:)
Dzięki za oświecenie!

Inusia pisze...

kolejna nowicjuszka się zgłasza:) dziękuje za wyzwanie !