sobota, 12 stycznia 2013

art wizytownik na bis

pamiętacie początki? było to tak
a tu podsumowanie

i obiecane upominki dla najwytrwalszych art-wizytowniczek: Ani i Karoli
mam nadzieję, że już dotarły!

a że zabawa mocno nas wciągnęła, 
proponujemy - za przykładem serialowych scenarzystów: kolejny sezon:)
czyli art wizytownik po raz drugi

przypominam zasady: 
-przygotowujemy "wizytówki" do każdej litery alfabetu
-wymiary prac nie są narzucone,
ale powinny mniej więcej odpowiadać formatowi wizytówki
- alfabetyczna kolejność wykonywania liter jest umowna,
jeśli macia akurat natchnienie na "z" proszę bardzo:)
-tworzymy nowe wizytowniki, lub uzupełniamy ubiegłoroczne

gotowe?
startujemy z A

Tusia:

Guru:

Urtica:

na Wasze prace czekamy przez dwa tygodnie


11 komentarzy:

frezja pisze...

ale suuper :D zobaczymy gdzie zajade :D

Brunetka pisze...

Taaaaaaaaak!!!!!! Pełnia szczęścia :)

Shraddha pisze...

cudownie!! kiedy oglądałam podsumowanie, żałowałam, że nie trafiłam na WAs wcześniej
z radością się przyłączam!!!

Agata Pinezkowa pisze...

hip hip hura - wszyscy spóźnialscy do dzie-ła!!! (nawet mi się zrymowało:)

Karola pisze...

Chyba się skuszę ;-)
Dziękuję za przydasiowy prezencik-dziś dotarł:-) Na pewno wszystko wykorzystam w twórczym szale ;D

anias pisze...

Dziewczyny!!! Jesteście Kochane!
Przesyłka dotarła, przydasie świetne , ale kartka Utricy BEZCENNA!!!!
Serdecznie dziękuję!
Mój mąż, już w domu po przeszczepie szpiku. Mam nadzieję że niebawem tu powrócę Pozdrawiam WAS serdecznie!!!

biurkowa pisze...

O, ja też się cieszę z drugiej edycji, czy jak kto woli drugiego sezonu, a może nawet sequela artwizytownika:) W ogóle same fajne wyzwania w styczniu (nie żeby były tu jakieś niefajne, ale te są w swej fajności wyjątkowe;)).

Smile_Art pisze...

Ale super pomysł :)Żałuję, że dopiero teraz do Was trafiłam!

mina juveler pisze...

ja też się przyłączam. mam nadzieję, że uda mi się zrobić wszystkie wizytówki:)

maurycjusz pisze...

ja też spróbuję-podałam w linku swój poprzedni blog, przepraszam- tam jest link do nowego czyli http://maurycjusz2.blox.pl
pozdrowienia i mam nadzieję,że wytrwam!:)

frezja pisze...

hmm, to tutaj mam dodac moja litere b? http://fioridifantasia.blogspot.it/2013/02/atc.html na koncu po lamiglowkach :)