czwartek, 22 listopada 2012

Mission completed :)

Dokładnie rok temu tj. 21 listopada zaproponowałam Wam, wspólnie z Urticą,  zabawę - Art-wizytownik.
Było to dosyć czasochłonne, jednocześnie nowe i ekscytujące. Zatem dotrwałyśmy do samego końca alfabetu, ale....
...z tą wytrwałością bywało różnie:
- bawiło się z nami 12 osób
- nasze grono zaszczycił mężczyzna - Arnoldo, który zrobił 2 karty
- 9 osób zrobiło art-wizytowniki w różnych postaciach
- gdzieś w połowie drogi wykruszyły się niestety Makola (12 kart) i Paolla (11kart), które najpierw wytrwale literowały z nami
- a do końca wytrwały i przecudne wizytowniki zrobiły: 

Karola (23 karty) i Ania_s (20 kart)

Karolę i Anię_s prosimy o adresy (najlepiej podeślijcie na maila mojego), przygotowałyśmy z Urticą dla Was małe co nieco :)
Serdecznie wszystkim dziękujemy za udział. My bawiłyśmy się świetnie, mamy nadzieję, że Wy również.


I jeszcze dla formalności, ostatnie podsumowanie:

1.Karola - całość + dodatkowe karty:
Zapełniony art-wizytownik



2. Ania_s:

Literka W






Literka Z

 3. Lufcia - zaległe katy:







I ja, jedyna z DT, miałam małą obsuwę, ale również wrzucam swoje karty zaległe:
 guru_królowa
Literka P
Literka U
Literka W
Literka Ż



To co odsapniemy chwilę i ruszamy z kolejną edycją? xD
Kreatywności,
guru_królowa

4 komentarze:

Amlai pisze...

Robią wrażenie :) Gratuluję wytrwałym :)

Muszelia pisze...

chylę czoła... i gratuluję wytrwałości

Justyna Jesse L. pisze...

Ja też gratuluje wytrwałości i cierpliwości. Dziewczyny musiały się sporo natrudzić nad tymi pracami (:
Ps. Zróbcie jeszcze jedną edycje (:

Karola pisze...

O kurczaki!!! Dziękuję za takie wyróżnienie :-) Projekt baaardzo mi się podobał i kolejne literki robiłam z przyjemnością. Przy okazji znalazłam mnóstwo fajnych myśli/cytatów, które zapisywałam na odwrocie moich kart.
Serdecznie polecam wszystkim taką zabawę :-)