czwartek, 31 stycznia 2013

żurnale w miniaturze

zasypałyście Craft Artwork taką ilością pięknych "calineczek" jak chyba jeszcze nigdy!
Wasze styczniowe kalendarze prezentują się tak:
Tores
niby swobodnie, a jednak z tą niezwykłą precyzją i czystością, 
która mnie u Tores zawsze zachwyca
Biurkowa
zachwycająco żurnalowo-kolażowo
prawdziwe okruchy dnia! 

Smile_Art
świetne kolory, ekspresja
a jednocześnie bardzo konsekwentna całość

Brunetka
najbardziej minimalistyczny z projektów,
a mimo to wcale nie surowy - wręcz przeciwnie:
subtelny i kobiecy

Ina
kalendarz pełen życia i różnorodności
uwielbiam takie prace ze ścinków!

Mina juveler
przecudne calineczki, na każdy dzień całkiem inna
a do tego świetna okładka dla całego kalendarza!

Peninia
zachwycający kalendarz  zrobiony z rozmachem
i z rozmysłem
(bo chyba tak świetne prace nie powstają przypadkiem?)

Anek
systematycznie, na bazie kalendarza
bo kreatywna dusza nawet prozaiczny kalendarz zmienia w kawałek sztuki:)


...bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądał Wasz calineczkowy luty...

a w odpowiedzi na pytania sprecyzuję zasady zabawy:
- tworzymy kalendarze-pamiętniki, gdzie każdy kolejny dzień umieszczamy na jednocalowym kwadraciku
- do zabawy można dołączyć w każdej chwili
- nie trzeba "nadrabiać zaległości"
- osoby mniej cierpliwe i niekonsekwentne mogą podzielić się z nami swoimi pojedynczymi dniami, wybranymi tygodniami czy miesiącami


10 komentarzy:

Anek73 pisze...

A ja swój linkowałam też i ani słowa o nim :(

http://anek73.blox.pl

urtica pisze...

Anek! bardzo Cię przepraszam, właśnie to zauważyłam i już naprawiłam

Smile_Art pisze...

Ależ one fantastycznie wyglądają! :)Każda z nas ma inny pomysł i wychodzą cudeńka :) super zabawa :)

Brunetka pisze...

Mój styczeń rzeczywiście najbardziej minimalistyczny... adekwatny do humoru bo kolorowo nie było ;) Czekam na wiosnę, bo zimy nie cierpię szczerze. Nigdy wcześniej nie zrobiłam tylu calineczek :)

Olga pisze...

chyba się skuszę i podejmę wyzwanie :) to będzie moje pierwsze, mam nadzieję, że dotrwam do końca lutego ;) taki mam plan- na początek. Pozdrawiam :)

Ina pisze...

Jej, naprawdę świetnie to wgląda. Wszystkie inne, ale wszystkie opowiadają jakieś historie...
Pozdrawiam! ;)

Tores- pisze...

Najbardziej mnie zachwyca pomysł Anek z kalendarzem i super ciągłość u Peninii.

biurkowa pisze...

Bez przesady muszę napisać, że wszystkie dałyśmy czadu (wybaczcie kolokwializm;)).

Karola pisze...

Piękne! Ja nie zdążyłam wkleić stycznia, więc zrobię to teraz :)

Mała Ichi pisze...

Och piękne wszystkie! Tez muszę zrobić!