niedziela, 27 stycznia 2013

Łamigłówka słowna

Pierwsza w tym roku, a więc wyjątkowa :)
Postanowiłam zrobić wyjątek i zaproponować Wam dwa słowa.
Jedno krótsze, długie dłuższe:

1. Najczęstszymi - 13 liter (tyle ile ma nowy rok w końcówce ^^)
2. Współbiesiadnikami - 18 liter


Przypominam zasady, dla tych którzy chcieliby zacząć dopiero teraz:
łamigłówka,  polega na znalezieniu jak najwięcej słów w jednym wyrazie -> podaję słowo, a Wy z tego słowa 'wyciągacie' minimum trzy wyrazy, z których będziecie musieli ułożyć zdanie, frazę. To zdanie będzie stanowić temat Waszej pracy. 
Klik do pierwszego postu z szerszym opisem.


Oto prace naszego DT:

1. Urtica zmierzyła się z pierwszym słowem:
Męczy Cię ta cisza?

2. Martyna również wybrała słowo trudniejsze:
Smętna, jęczysz i męczysz

 3. Natomiast ja wybrałam drugie:
Kawałek nieba Pani dam

Wytężcie głowy. Macie czas do 11 lutego.


Kreatywności życzę,
guru_królowa :)

8 komentarzy:

biurkowa pisze...

O, jak fajnie, doczekałam się mojego ulubionego wyzwania! I to aż dwa słowa, ho ho. Swoją drogą ciekawa jestem, na jakiej zasadzie dobierasz, Guru, słowa i czy to robisz razem z najczęstszymi współbiesiadnikami;) PS. Chyba miało być 13 i 18 liter:)

Brunetka pisze...

Jupiiiiii :) Notuję w kalendarzu i jutro będę szukać słów :)

JaMajka pisze...

"Najczęstszymi - 13 słów" (<----chyba liter?)
No to włączam mózg :) :*

Mrouh pisze...

wreszcie się zmobilizowałam!":-) fotki jutro:-)

gurka_krolowa pisze...

Biurkowa, Ja_majko - oj się pomyliłam :P ahahaha dzięki
Tak i oczywiście się ujawniłam, jak dobieram słowa....a byłam tak blisko, gdybym tylko nie pomyliła wyrazów xD

Boei pisze...

Poszalałaś, Guru;) To i ja poszaleję, bo uwielbiam te słowne zabawy:)

Kasiu pisze...

czy jak użyję jakieś literki, to nie mogę już jej wykorzystać?

urtica pisze...

Kasiu! możesz, ale w kolejnym wyrazie:) a wyrazów układamy co najmniej trzy