poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wasze literki A i kolejna

Cześć kreatywne głowy :)

Bardzo się cieszę, że drugi sezon Art-wizytownika przypadł Wam do gustu.
Liczę na Was i mam nadzieję, że wszystkie dotrwacie do końca.
Witamy nowe osoby, a także znane nam doskonale :D
To będzie długi post - cuuudnie ^^

Zaczynamy:
1. Siwka:
Aspołeczny

2. Penina Art:
Anioł

3. Shraddha:
Abstrakcja

4. Brunetka:
Abstrakcja

5. Ina:
Asymetria

6. biurkowa:
Alergia na męża

7. frezja:
Arte

8. Krulik:
Ale co?

9. Smile_Art:
Audrey Hepburn

10. Scrapirinha:
Alegria

11. Tores:
Abstrakcja

12. Mina juveler:
Autosugestia

13. Karola:
A poza tym warkocze są sexy. Sprawdź ( no ba! :D)

14. Anek73:
Ania

15. Basia:
All life

16. Blue-Nika:
Artystyczny nieład

17. Maurycjusz:
Atrament

18. Senna:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podobało się? :)
Jeżeli tak, to szykujcie literkę B.
Prace naszego DT:

1. Urtica
Była obrażona do maja.

2. Tusia:
Butterfly
3. Martyna:
To jeszcze literka A zaległa. A miłość?

Bliskość
4. guru_królowa:
Blamaż

Czekamy na Was do 21 lutego.

5 komentarzy:

Sigrun pisze...

Jej cudne te prace... Hmmm... literka B... już mam pomysł!

Brunetka pisze...

A moja literka B czeka już od dawna :) Jutro cykam fotę i wrzucam na bloga ;)

Karola pisze...

B jak Bond, James Bond :D

Justyna Jesse L. pisze...

Przegapiłam post z literką A. Czy mimo tego mogę się jeszcze dołączyć?

maurycjusz pisze...

Kochane- spóźniona literka "B" ode mnie:)
http://maurycjusz2.blox.pl/2013/03/Literka-B.html
przepraszam!