poniedziałek, 20 lutego 2012

podsumowanie książeczki...i zwycięzca...:)

przyszła pora na podsumowanie Waszych końcowych dokonań w temacie miłosnej książeczki...
a Wasze książeczki są po prostu niesamowite!!...różnorodne kształtem i podejściem do poszczególnych tematów...
cieszę się, że nie musiałyśmy wybierać na drodze głosowania tej jednej jedynej, bo trudno byłoby temu sprostać...dzisiaj o szczęściu do wygranej zadecydowała maszyna losująca...

ale najpierw uczta dla oczu i ducha...
ze względu na podwójną ilość prac przez okładki prezentujemy  tylko zdjęcia książeczek w całości...
nicki są podlinkowane i proszę klikać po więcej zdjęć, bo jest co oglądać!!:))

 Anek73 :


Ania S:



anias :



Blue-Nika :



Boei:




Dziwolonk :



Dorotka :



Habka :



Karola :



Kreffcik :



Lucy z Mazur :



Maggie :



Makola :



Paolla :



Projekt pestQa :



Szafirek :



zgłosiłyście16 pełnych książeczek...przyjęłam kolejność taką, w jakiej je linkowałyście...
a oto szczęśliwy numer :
ten oto stempelek :





jutro wyślę do Karoli !!...gratulujemy!!
Karolu, poproszę adres na maila:)

jeszcze raz dziękujemy serdecznie wszystkim uczestniczkom za udział w zabawie...

a dziś już mogę zdradzić, że w marcu kolejna książeczka, gdzie poszczególne tematy będą prowadziły różne projektantki:)

7 komentarzy:

Karola pisze...

Aaaa!!! Ależ się cieszę!!! I nie mogę uwierzyć :))) Dziękuję za cudną zabawę :*

Ania S pisze...

Gratuluję zwyciężczyni!!! I bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę:)

Kreffcik pisze...

Karola gratulacje !!!! Bardzo się ciesze że brałam udział w zabawie. Dziewczyny jesteście wielkie!!! :*

anias pisze...

Gratulacje dla Karoli i gratulacje ...dla wszystkich biorących udział w wyzwaniu- moje oczy miały niesamowitą ucztę!!!!
Pozdrawiam!!!!!

eddys pisze...

AniaS ma rację jest na co popatrzeć. Karolciu gratulacje! Marcowej książeczki nie ominę ;)

Paolla pisze...

Dziękuję za świetną zabawę, dzięki temu wyzwaniu pierwszy raz miałam okazję zmierzyć się z tagami i bardzo polubiłam tą formę. Już się zapisuję na marzec! :)
Wszystkie prace zachwycają!

pestQa pisze...

Bardzo dziękuję za wspólną świetną zabawę! Jako nowicjuszka wiele się od Was nauczyłam. To był mój pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Te emocje związane z tworzeniem są jak narkotyk...