piątek, 10 lutego 2012

Pocztówka

Witajcie!

Dziś chciałabym zaproponować nową formę, mianowicie pocztówkę. Zainspirował mnie do tego blog Sunday Postcard Art, a zadanie polega na wykonaniu obrazka/kolażu w formacie pocztówkowym 10/15 cm. Dziś obowiązkowym motywem będą koła i kółka + coś wycięte z gazety/czasopisma.

Mam nadzieję, że ten format spodoba Wam się tak samo jak naszej Ekipie :)

Oto nasze "pocztówki":

Martyna
Urtica

Guriana

Guru

Na Wasze prace czekamy tradycyjnie dwa tygodnie :)

14 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

świetny temat i wspaniałe prace!!!!

Anna Baldwin pisze...

sietny pomysl i ile przestrzni do wykorzytania! Prace sa rewelayjne!

Enthia pisze...

Fantastyczne prace!

jhjvhvgh pisze...

Piękne dzieła!

eddys pisze...

to była wspaniała zabawa. Wrzutka na bloga jutro :D

Jyoti pisze...

Same piękności!!! Pomysł boski! Do kółek nie trzeba mnie namawiać:D

tymonsyl pisze...

Wasze pocztówki są przepiękne, moja skrzynka pocztowa przyjmie je z otwartymi drzwiami;-)))
no i jaki "ludzki" rozmiar(Urtica wie jakim problemem są dla dla mnie te drobiazgi;-)

Alegria pisze...

Prace powalają na kolana, chętnie sie pobawię :)

anias pisze...

Świetne pocztówki, ciekawy pomysł- chętnie spróbuję :)

Martyna pisze...

cieszę się, że Wam się podoba :) czekamy z niecierpliwością na Wasze interpretacje!

wendy pisze...

A czy może to być digiscrap w formie fizycznej tj. zakładki do książki?

eddys pisze...

Wspaniała zabawa

Martyna pisze...

wendy przepraszam, że tak późno odpisuję! tak, może być! byle było fizycznie namacalne :)

Wycinanka pisze...

Format przeprzyjemny!

Interpretacje tematu nieziemskie.