poniedziałek, 13 lutego 2012

ostatnia odsłona...

jutro Walentynki, a my na finiszu...dziś ostatni tag Miłosnej książeczki...
książeczki są coraz grubsze... mało... są coraz piękniejsze...
a oto jak zinterpretowałyście poprzedni temat:

adda:

anek73:




ania s



anias:



blue-nika:


dziwolonk:





karola:




lucy z mazur:

maggie:




makola:


paolla:



projekt pestQa:



rydia:

tymonsyl:



i jeszcze  temat:  W moim sercu:

dorotka:



rydia:




a ostatni  tag trochę nietypowy, bo z obowiązkowym elementem...
Kieszeń pełna wspomnień


takie wspomnienia w kieszonkach zamknęły dziewczyny z DT:

urtica, która połączyła okładkę z tagiem kieszeniowym w jednym:


martyna:


belladonna:


aboku:



guriana:



wyzwanie definityfnie kończy się 19 lutego o północy...do tego czasu możecie dodawać też wszystkie zaległe tagi...i czekam na okładki:)))
przypominam, że w losowaniu nagrody wezmą te uczestniczki, które oprócz wszystkich tagów wykonają okładki do książeczek:)
ogłoszenie wyników 20 lutego:)


4 komentarze:

Habka pisze...

Dzięki za świetną zabawę. Dołączyłam w prawdzie w ostatniej chwili, ale i tak świetnie się bawiłam tworząc tagi :)

Habka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
anias pisze...

Przytrafiło się i mnie :) Proszę usuńcie link nr 7 , coś źle poszło, poprawiłam się :)
Pozdrawiam i dzięki za fajną zabawę :)

Karola pisze...

Zdążyłam na czas :) Pod szczęśliwą trzynastkę ;) Dziękuję za świetną zabawę :*