sobota, 11 lutego 2012

Art-wizytownik - podsumowanie D i kolejne literki

Witajcie :)

Przyszła pora na podsumowanie litery D:

Makola -pogięty środek jednoznacznie wskazuje, że karnawał nadal trwa ^^:

Karola - baśniowo, kosmicznie i nadal poetycko:

Ania_s - elegancko, z nutą nonszalancji i klasy :D Na blogu Ani więcej zdjęć, zdradzających detale :

Dziwolonk - komedia i tragedia w jednym. Bardzo udane połączenie hahaha:
Guru - to jeszcze ja chciałam dodać swoją literkę:

i nieco spóźniona karta Paolli :)

Oprócz tego Marysza zrobiła sobie art-wizytownik, który bardzo pasował mi do naszej zabawy, dlatego też wstawiam z dumą i nadzieją, że oprócz adresów Marysza znajdzie miejsce na karty w myśl naszej zabawy :)

Dziewczyny śliczne prace. Szykujcie kolejne - E i F na 24 lutego.

Prace naszego DT:

Urtica:

Tusia:


Martyna:
Guru:

Mam nadzieję, że wszystkie prace są widoczne.

Swoje prace jak zwykle wrzucajcie w widgeta.
Pozdrawiam i życzę natchnienia,
Guru.

4 komentarze:

Paolla pisze...

Świetne ATC! Ja spóźnialska dopiero przed chwilą dodałam swoją kartę na D...

Peninia / Gosia pisze...

Czy można dołączyć do zabawy od teraz i dorobić "spóźnione" prace?
Czy ma być to format ATC?

Pozdrawiam*

gurka_krolowa pisze...

Polla wstawiłam :)

Penina jasne z miłą chęcią przygarniemy kolejną art-wizyto-maniaczkę :D tak format mniej więcej naszego ATC. Zapraszam po szczegóły do pierwszego postu o art-wizytowniku http://craftartwork.blogspot.com/2011/11/art-wizytownik.html

Paolla pisze...

Bardzo dziękuję za wzięcie pod uwagę mojego ateciaka mimo spóźnienia :)