wtorek, 10 maja 2011

Wyzwanie z niespodzianką...

...czyli dalszy ciąg przygody z Mollą, która zasponsorowała dla Was przepiękne nagrody.
W tym miejscu Molla podzieliła się z nami swoim pomysłem na stworzenie folderu na ATC...ale także - moim zdaniem - czymś znacznie cenniejszym: propozycją hodowania marzeń. I tak właśnie będzie brzmiało nasze nowe wyzwanie
HODUJEMY MARZENIA
autorka najpiękniejszego ATC pod tym tytułem otrzyma... "orientalną podróż" czyli zestaw bajkowych papierów ze sklepu Moligami


wyróżniona osoba sama wybierze najbardziej odpowiadający jej zestaw - bo wariantów "orientalnych podróży" jest w składzie papieru sporo:)

...ale to nie koniec atrakcji...
dla tych z Was, które podejmą się trudniejszego zadania, i swoje marzenia wyhodują w szklarence-folderze według kursu Molli nagroda specjalna!
najciekawsza interpretacja zostanie nagrodzona...


tak właśnie - bonem na zakupy o wartości 55zł w składzie papieru japońskiego!

...a tak zainspirowana pracą Molli swoje marzenia (warzywa) w serii ATC zawarła Urtica:


i - znacznie uproszczona (w wersji dla osób nieprecyzyjnych)- szklarenka:




a więc: do 24 maja czekamy na Wasze prace w dwóch kategoriach:
1. ATC pt "hodujemy marzenia"
2. zestaw ATC "hodujemy marzenia" wraz z folderem wykonanym wg kursu Molli
zapraszamy:)

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

12 komentarzy:

Kasia Krzymińska pisze...

O łał, to jest wyzwanie! Mam nadzieję że się sprężę czasowo i zdążę coś wyhodować :))

tymonsyl pisze...

he,he bardzo mi się podoba określenie
"szklarenka dla osób nieprecyzyjnych" :-) toż to o mnie:-)
piękne te Twoje ateciaki

Ania pisze...

Ojej, ale trudne wyzwanie... Ciekawe, czy wystarczy mi cierpliwości na folder... ATC warzywne cudne :)))

Dorota Dołęga pisze...

Nawet nie mam co marzyć o wykonaniu całej szklarenki, ledwo udało mi się znaleźć czas na jedno atc...

urtica pisze...

Dorotko!
niestety odnośnik do Twojej pracy nie działa :(

Tajemniczy Dziki Imbirze!
czy ujawnisz nam się? Twoje ATC jest przecudne!

Dorota Dołęga pisze...

Rzeczywiście coś pomieszałam, już działa :)

druga szesnaście pisze...

zrobienie folderu mnie przerosło (zresztą Molla widziała jak koślawię papierowe kwiatki ;)), ale atc robiło mi się z wielką przyjemnością.

tymonsyl pisze...

podziwiam Was dziewczyny, dla mnie rozmiar- koszmar, a Wy potraficie tam tyle zawrzeć!

Boei pisze...

I ATC, i szklarenkę udało mi się zrobić- choć na ostatnią chwilę:)

Ines pisze...

no i doopa nie wyrobiłam się :/ nie dość że na ostatnią chwilę to i komp się zbuntował i żeby mnie dużej przetrzymał to nieeee minute po czasie puścił http://ineskowo.blogspot.com/2011/05/150-hodujemy-marzenia.html

Caro-ART pisze...

No i nie zdążyłam :(
jakby co to jest tu http://tworypysi.blogspot.com/2011/05/marzenia-chodowane.html

molla pisze...

Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu, strasznie mi miło, że tyle kreatywnych kobiet! odpowiedziało na moją propozycję.
Rozstrzygnięcie niebawem:)