środa, 18 maja 2011

Domino 5

dziś podsumowanie kolejnego tematu Domino
naszym temat brzmiał: jestem piękna :)

oto niesłychanie piękna Mizia

piękna Maj - autorka pomysłu na zabawę w Domino


piękna Zanka, która wie jak dobrze być sobą i jeszcze raz Zanka, która wróciła do pierwszego tematu: Kawa

i Caro Pysia - Domino "odchudzające" czyli poprzedni temat
...niecierpliwie czekam na ciąg dalszy Caro!

a ponieważ jesteśmy takie piękne.... jak kwiaty, kolejny temat brzmi właśnie KWIAT
tak wygląda to u Urtiki

na Wasze prace czekamy przez dwa tygodnie, do 31.05.

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

4 komentarze:

karitsa@ pisze...

No to ja już jestem :)
i nadrobiłam zaległości ;-)

Ania pisze...

I ja się dołączam z moim dominkiem kwiatowym :)

Caro-ART pisze...

Ja jak zwykle hurtem i z ogonkiem ;)

ZUzanna pisze...

I mnie się udało do maleństw wrócić :D