środa, 11 maja 2011

Rowery i losowanie nagrody !

Witam :)
Na wyzwanie Martyny odpowiedziało 16 osób ! Przypomnę, że było to ATC, a temat : ROWER.

... i wszystkie cudowne prace...

Boei 

Peninia 

Czekoczyna 

Inka 

Mizia 

Maggie 

Ania - Anika

Natolin 

caro78- Pysia 

Kathinna

jola_ zola

Agnieszka Be 

mrouh

Berberis

Nordstjerna 

Dorotka 
Do wymiany zgłosiły się:
Annar -  Inka
Ania-Anika- Peninia, 
Mizia - Maggie, 
Dorotka -Nordstjerna

Jak ktoś ma ochotę się wymienić ze mną to proszę o komentarz :)

A teraz nadszedł czas na niespodziankę !

Przypominam , że po raz kolejny WYCINANKA ufundowała dla Was nagrodę !!!
A jest nią potrójny zestaw nowych papierów CZERWCOWA NOC !

Tym razem losowanie odbędzie się za pomocą stronki RANDOM....

Szczęśliwa osoba to: MIZIA
Gratulacje !!!

Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy na kolejne wyzwanie !

16 komentarzy:

Kasia Krzymińska pisze...

śliczne ateciaki! Gratulacje Miziu :*

Ania pisze...

O rrrety, chyba pierwszy raz w życiu coś wygrałam :DDD Strasznie się cieszę :D
Wszystkie prace jak zwykle fantastyczne!!!

inka pisze...

ojejeej Miziu ale masz fajnie :))
gratuluję !

Natolin pisze...

gratulujęMiziu i troszkę zazdroszczę :)

wszystkie ATC są bardzo fajne, a jeszcze śmieszne, że aż 4 z nas wykorzystały to samo zdjęcie ;)) W tym ja :)

jola_zola pisze...

ech, szczęściara:)
gratuluję:)
oj tak Natolinku... wykorzystałyśmy to samo zdjęcie, które jest urocze i idealnie pasowało do tego wyzwania:)

Martyna pisze...

ja się zgłaszam z miłą chęcią ;)

dziękuję za tak liczy udział w wyzwaniu! przepiękne prace!

Nordstjerna pisze...

Annar, jeśli miałabyś ochotę wymienić się ze mną na moje drugie ATC (to ascetyczne, fotka na blogu) to zapraszam :)

inka pisze...

ooo a mnie nie ma ? a się zgłosiłam do wymianki ,(nawet namolnie dość ;))

Nordstjerna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

oj przepraszam.... coś namieszałam....
Inka zaraz cię dopiszę.... wobec tego wymienię się z Tobą :)
Przepraszam najmocniej !
Nordstjerna liczę na kolejne ATC :)

inka pisze...

ale za to ja czuwałam ;))
przecież wiem że to nie celowo -już się cieszę na Twój kartonik!
dzięki!

Nordstjerna pisze...

Fajnie, że się wyjaśniło, bo chyba się już przywiązałam do ascetycznego rowerka :)

Martyna pisze...

ja też się zgłaszałam do wymiany i mnie nie ma, macie mnie już dość hehe ;)

Martyna pisze...

jakby co to nadal chętna jestem ;)

Caro-ART pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Martyna pisze...

no i co? no i nic...