niedziela, 8 maja 2011

Pudełko majowe

Witam ;)

Do mojej konfiguracji dołączyły już dwie osoby i mam nadzieję, że dołączy więcej...
Za kilka miesięcy gdy już nam się tych pudełeczek uzbiera ogłosimy konkurs na najciekawszą konfigurację !
Dla zwycięzcy przewidziana atrakcyjna nagroda !


Kolejne majowe pudełko...

A całość wygląda tak:

Pudełeczko Karmeleiro:
Mizia i i jej inspiracje:

 i imponująca całość:

Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie, do 21.05
 
Swoje prace możecie również dodawać do naszej galerii Flickr - Craft Artwork
Jeśli macie do nas pytania to zapraszamy na nasze nowo otwarte forum

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:




5 komentarzy:

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super pomysłowe pudełeczka.

Tores- pisze...

Niedobry blogger, zeżarł mi komentarz!
Chciałam napisać, że strasznie żałuję, że z różnych względów nie udało mi się zabrać za te pudełeczka, a pomysł jest cudowny i strasznie mnie kusi, tym bardziej, że Wasze prace ogromnie inspirujące. Trudno mi zacząć może dlatego, że nie dysponuję żadnymi pudełkami po zapałkach... ale tak myślę, że pójdę na całość i jutro kupię wielką paczkę... ;)

Karmeleiro pisze...

ha, no właśnie - te pudełka :D kolejne wyzwanie powinno być z użyciem zapałek, bo mi już ich się sporo uzbierało.... ;)

Dorota Dołęga pisze...

A jak to jest z tymi pudełeczkami, czy mogę przyłączyć się teraz i na wakacjach nadrobić te, które mnie ominęły?

Ania pisze...

Ufff... zdążyłam na ostanią chwilę :)))