wtorek, 11 czerwca 2013

podsumowanie tryptyku ATC

Witam Was serdecznie

Wybaczcie mi małe przesunięcie czasowe w podsumowaniu tryptyku ATC, ale w moim życiu osobistym nastąpiło pewne zdarzenie, które na 3 tygodnie kompletnie wytrąciły mnie z równowagi i odebrały chęć tworzenia czegokolwiek. Jestem już z powrotem w pełni aktywna i operacyjna i chciałabym bardzo Wam podziękować za wspaniałe tryptyki, jakie stworzyłyście na moje wyzwanie. A oto wasze cudne prace:

jagódka


Tores


Anika


Inka


Brunetka


Mina Juveler


Ina


Pinezka


Blue Nika


ma.kesz



frezja


Wasza kreatywność to jest coś, co mnie motywuje do działania, dodaje chęci i radości. Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w moim wyzwaniu i obiecuję, że z powrotem będę już aktywna. Spacer po waszych blogach to dla mnie wielka przyjemność :) - mam nadzieję, że dla Was jest też przyjemnością zaglądanie na Craft Artwork :)

Zapowiadam też, że w tym miesiącu pojawi się u nas publiczna wymiana ATC - pierwsza od długiego czasu :) Dlatego jeśli będziecie chciały w niej wziąć udział, zaglądajcie do nas czasem :)

Miłego dnia
Tusia

5 komentarzy:

Jagódka pisze...

sliczne ateciaki, zawsze tu zagladam z miła chęcią, i wyczekuje kolejnych wyzwań

Agata Pinezkowa pisze...

Tusiu! życzę mnóstwo weny twórczej i spokoju! uwielbiam Twoje mediowe prace i zawsze tu zaglądam z prawdziwą przyjemnością :D

Anua pisze...

Wszystkie piękne są:) (a Praca Aniki przeurocza)

Tusia Lech pisze...

Dziękuję :** Cieszę się ogromnie, że lubicie Craft Artwork. To dodaje skrzydeł :**

Anna Baldwin pisze...

Swietne prace!