niedziela, 23 czerwca 2013

Rinchies w paski

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)

Zbliża się czas błogiego wakacyjnego lenistwa dla dzieci, a dla wielu z nas czas wyjazdów i zwolnienia obrotów. I my zwolnimy obroty na czas wakacji :) Będziemy mieć przerwę wakacyjną, a jedyne wyzwanie, które będzie kontynuowane przez wakacje, to calineczkowy żurnal, który cieszy się dużym powodzeniem i który cyklicznie prowadzicie. Oglądanie ich jest zawsze ucztą dla naszych oczu.

Uprzedzamy, że po wakacjach będą u nas zmiany :) Mamy nadzieję, że na lepsze i że zmiany spodobają Wam się :) A teraz moje wyzwanie :)

Dawno nie było u nas Rinchies - czyli kółeczek o średnicy jednego cala (2,54 cm). Dlatego dziś właśnie zapraszam Was na wyzwanie - rinchies w paski. Przygotowałam dla Was inspiracyjne kółeczka:


Czas na wstawianie prac upływa ostatniego dnia czerwca. Mała forma, więc krótki termin :) I wakacje już tuż tuż.

Przypominam też, że przed końcem czerwca opublikuję jeszcze wymianę ATC na naszym blogu - tak więc zapraszam wszystkich chętnych do zajrzenia do nas przed końcem czerwca.

Tusia i DT CA



5 komentarzy:

Blue-Nika pisze...

Chętnie pobawię się kółeczkami:) I bardzo jestem ciekawa zmian.

Pozdrawiam.

Tores- pisze...

Calineczki się tworzą na bieżąco, to jedno z moich ulubionych tegorocznych wyzwań :) Też jestem ciekawa zmian, a póki co może przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł na kółeczka :)

Agata Pinezkowa pisze...

zaraz zaraz, wakacje wakacjami, a art wizytownik nie będzie kontynuowany...? obym o nim nie zapomniała. a zmiany, jak to zmiany, na pewno będą na lepsze :) czekam na wieści i... chyba spróbuję tych kółeczek :D

Inka pisze...

ja też się wciągnęłam w te maluchy!

Carmen pisze...

I mnie się zachciało.