niedziela, 18 listopada 2012

Łamigłówka vol. 3

Hej ho :)

Czy jesteście gotowe na kolejną mobilizację szarych komórek?^^ sądzę, że tak.

Przypomnę zasady, dla tych którzy chcieliby zacząć dopiero teraz: łamigłówka,  polegała na znalezieniu jak najwięcej słów w jednym wyrazie -> podaję słowo, a Wy z tego słowa 'wyciągacie' minimum trzy wyrazy, z których będziecie musieli ułożyć zdanie, frazę. To zdanie będzie stanowić temat Waszej pracy. Słowa można odmieniać i dopasowywać tak, aby powstało logiczne i ortograficznie poprawne zdanie. Ułatwieniem będzie możliwość użycia spójników, które są potrzebne, a których w słowie bazowym nie ma - tak jak w moim zdaniu "i". Nasza pierwsza edycja, tam można znaleźć dokładny opis wyzwania.


Podaję słowo: ponadtrzydziestodwuipółletni

Spójrzcie na prace naszego DT:
1. Urtica:
"Listopad trwoni łzy"

2. Tusia:
"Dwoista natura"

3. Martyna:
"Ładna pani pozna pana..."

4. guru_królowa:
"Darzyła Nataniela odrazą. Pozornie radosna, tai wiele prawd..."

Ok czas start, macie dwa tygodnie, na Wasze prace czekam do 1 grudnia włącznie.


Powodzenia,
guru_królowa

6 komentarzy:

Karola pisze...

czy mi się wydaje, czy te słówka są coraz dłuższe? :D
No to let's go! ;)

Brunetka pisze...

Czekałam z niecierpliwością... Doczekałam się w końcu :)

gurka_krolowa pisze...

Karola, bo ostatnio słowa za często się powtarzały, więc pomyślałam, że dłuższe słowo powinno dać większe pole do popisu, ale zobaczymy co przyniesie przyszłość ^^

Brunetka cieszy mnie to, działaj zatem :)

magdalenardo pisze...

Nareszcie!
Już nie umiałam się doczekać!

frezja pisze...

no to jestem pierwsza^^

magdalenardo pisze...

No tak... nie umiałam się doczekać, a zrobiłam w ostatniej chwili...