czwartek, 21 czerwca 2012

Pierwszy dzień lata

Dziś na naszym blogu, wraz z latem, mamy zaszczyt gościć Novinkę - Magdę Tomaszewską :)
Novinka  zgodziła się poprowadzić dla nas wyzwanie, a na czym będzie ono polegało? Oddajmy jej głos:

"Witajcie kochani :) 
Jest mi niezmiernie miło, że mogę gościć w CraftArtwork. To tu poznałam małe formy i zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i tak mi zostało do teraz, myślę, że już na zawsze :)
Dziś pierwszy dzień lata a ta pora roku nieodzownie kojarzy się z wakacjami, urlopami, zabawą i beztroskim lenistwem. Jak wakacje i zabawa, to może lunapark?
Chciałabym Was zaprosić do wesoło miasteczkowej zabawy w formacie ATC. Miłego i radosnego tworzenia Wam życzę i dziękuję za uwagę a ekipie CraftArtwork za gościnę :*"

Novinka:

 
 My też lubimy lato i wszelkie zabawy na świeżym powietrzu :)
 Przyjęłyśmy z chęcią zaproszenie Magdy i wybrałyśmy się z nią do lunaparku. Spójrzcie sami:

Belladonna:

Tusia:

Urtica:

Guru:

Czekamy na Wasze ATC na temat wesołego miasteczka/lunaparku, dwa tygodnie - do 4 lipca.



Miłej zabawy :)
Pozdrowienia,
guru_królowa i DT CA

1 komentarz:

Magda Tomaszewska pisze...

Jeszcze raz pięknie dziękuję za gościnę i za przecudnej urody ateciaki jakie stworzyłyście do mojego wyzwania :* Pozdrawiam ciepło :)