niedziela, 24 czerwca 2012

Książeczka o emocjach

Witam Was serdecznie :)

Latem dni są długie i mamy więcej energii. Na ogół scrapujemy bardziej optymistycznie i więcej w nas rozmaitych emocji. Lato daje nam okazję do odpoczynku, relaksu, ale też radości i zabawy. Słowem - rozmaite emocje się w nas przelewają. To więc według mnie najlepszy czas, żeby te przelewające się emocje przełożyć na scrapowy projekt :)

Zapraszam Was serdecznie do wykonania mini książeczki (nie większej niż 10x10cm) o emocjach. Podrzucam Wam łyk inspiracji w postaci prac naszego zespołu:

Belladonna





Martyna




Tusia
(format 7,5x7,5cm)







Urtica
format calineczek (inchies, czyli 2,5x2,5cm)





Zainspirowane? Mamy nadzieję, że tak i że w Waszych głowach gotuje się teraz :) Czekamy na Wasze książeczki z niecierpliwością. Termin wklejania linków dajemy dość długi - 14 lipca do północy, czyli 3 tygodnie.

Tusia i DT CraftArtwork

7 komentarzy:

timboctou pisze...

coś niesamowitego!!
przepiękne prace dziewczyny!
niech mnie emocja pochłonie! :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetny pomysł :)
Na karteczce z roczarowaniem jest Agnes Obel? Kocham ją ^^.

Licho_Nie_Spi pisze...

Piękny temat...taki mój zawodowy :) wiec bliski...coś wymyślę...

Tusia Lech pisze...

Cieszę się bardzo, że podoba Wam się wyzwanie :) Nie mogę się doczekać tych wszystkich emocjonalnych książeczek :)

Karolcia pisze...

Świetne... Byłby doskonałym narzędziem do nauki najmłodszych.

qedziorq pisze...

Ja już zrobiłam! Ale jeszcze nie sfotografowałam ;). Cudownie się ją robiło i dziękuję za taki pomysł :*

Justyna Jesse L. pisze...

Świetny pomysł. I ja pozwoliłam sobie wziąć udział :)