wtorek, 26 marca 2013

Łamigłówka #6

Witajcie kreatywne głowy,
dzisiaj zapraszam Was do kolejnego wyzwania łamigłówkowego.
Wiem, że z wielką niecierpliwością czekacie na każde słowo. Wybaczcie mi tym razem to małe opóźnienie...
...szukałam wiosny :P

Czy muszę powtarzać zasady? haha myślę, że każda z Was zna je doskonale, ale na wszelki wypadek powtórzę:
Łamigłówka to zabawa polegająca na znajdywaniu słów w wyrazie. Podaję jeden wyraz, a Wy musicie 'wyciągnąć' z niego min. 3 słowa. Z tych słów układacie zdanie, które będzie stanowić temat Waszej pracy.

Słowo na dziś to: ździeblarzowate

A oto nasze prace:

Urtica
blada Rozalia twierdzi "dobro zdobi"
wiedza - bez obaw, to zdrowe

guru_królowa
Ta rola baletowa wabi, ale twarz widza ziewa...
Czas do 9 kwietnia :)


5 komentarzy:

JaMajka pisze...

Gdzie Ty znajdujesz te słowa? :D

gurka_krolowa pisze...

Przez przypadek xD

Małgorzata Maciejko pisze...

Ale cudny wyraz!

biurkowa pisze...

Ale fajnie, że teraz inlinkz jest z miniaturkami, brakowało mi tego:)
Guru, dzięki tobie moja edukacja entomologiczna pogłębia się;)

magdalenardo pisze...

Przez żabkę zgłosiłam jedno ATC, ale w podlinkowanym poście są trzy :)