niedziela, 14 października 2012

Kujmy żelazo póki gorące, czyli łamiemy głowy vol. 2


Niedawno zaprezentowałam Wasze prace do Łamigłówki słownej. Odzew był tak duży, że nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zaproponować kolejny wyraz do zabawy (tudzież męki) i pozostać w nadziei, że to słowo będzie tak samo inspirujące, jak poprzednie :)
Słowo nr 2: dźwiękonaśladownictwo.

Przypomnę zasady łamigłówki: podaję słowo, a Wy z tego słowa 'wyciągacie' minimum trzy wyrazy, z których będziecie musieli ułożyć zdanie, frazę. To zdanie będzie stanowić temat Waszej pracy.
Aby poczytać szerzej zasady i wizualnie zobaczyć efekty zapraszam tu klik klik, do pierwszego słowa


Zobaczcie jakie wyrazy znalazły dziewczyny z naszego DT:
1.Tusia:
 "Nadal śnię"

2. Urtica:

"Nie winię Cię"

3. Guru:
"Cnotę odda lotnikowi"


Bardzo jestem ciekawa, jakie wyrazy znajdziecie tym razem :D
Czekam do 28 października.

Powodzenia,
guru_królowa

10 komentarzy:

Jyoti pisze...

Ojej, ojej...czuję już ekscytację moich komórek mózgowych:DD

Brunetka pisze...

Tym razem wykażę się odwagą. Już zaczynam rozmyślać :) gdzie mój ołówek?

Agata Pinezkowa pisze...

Cnotę odda lotnikowi - mistrzostwo!!! idę się wysilać i wytężać to i owo ;)

qedziorq pisze...

Ha ha, Guru, świetne! :D

Kardamonowa pisze...

no dobra - znów się złapałam w sidła tej zabawy ;) Zadziałam.

gurka_krolowa pisze...

Do dzieła dziewczyny :D

JaMajka pisze...

O Boże...............................................................................................................................................

Zuza G pisze...

Już się nie mogę doczekać pracy nad tym wyzwaniem! Już mi para uszami świszcze!

Karola pisze...

gimnastyka mózgu i języka ;D

biurkowa pisze...

Uff, prawie na ostatnią chwilę, ale zdążyłam:) Byłby wstyd, bo sama prosiłam o nowe wyzwanie;) I tak, czekam na jeszcze!