wtorek, 6 grudnia 2011

Wasze art-wizytowniki!

Z wielką przyjemnością spieszę zaprezentować wszystkie zgłoszone art-wizytowniki. Dziewczyny jesteście niesamowicie uzdolnione! :D

1. Dziwolonk - wyczarowała fantastyczny klimat, tajemniczy, jakby wyjęty ze starego gabinetu dziadka. Zauważcie pięknie ozdobione karty popsikane perfect pearls :)


2. Ania S - pokazała swoją romantyczną stronę i stworzyła bardzo kobiecy wizytownik w klimacie vintage :)

3. Tusia - stworzyła przepiękny kolorystycznie wizytownik, z uroczymi przekładkami. Wizytownik jest wyższy od poprzednich i nie ma w środku "szyny" - super rozwiązanie! :)

4. Karola - podeszła do problemu obrotowego wizytownika i bardzo pomysłowo wykonała swój ze starej książki. Regulacja przekładek wedle uznania :)

5. Paolla - zrobiła szalenie klimatyczny, starociowo - mroczny wizytownik. Zauważcie, że nawet "szyny" idealnie kontrastują ze środkiem :)

6. Selennea - stworzyła oryginalny i ciekawy w formie, bo zamykany wizytonik :)

Nie spodziewałam się tylu tak różnych prac!! Każde wykonanie jest interesująco-kuszące i niesamowicie kreatywne. Cieszymy się ogromnie, że idea art-wizytownika przypadła Wam do gustu.

A teraz zapowiadany ciąg dalszy ^^
Na pewno zaskoczę Was, kiedy powiem, że do kolejnych wyzwań wykorzystamy alfabet znajdujący się na przekładkach, ha ! :D
Tak samo jak to było przy tworzeniu art-wizytownika nie narzucamy Wam tematu, czy też ilości robionych kart. Bawimy się słowami i to od Was będzie zależało co znajdzie się na kartach.

Na początek proponujemy zrobienie karty/kart na literkę "A"
Spójrzcie na prace naszego DT:

Martyna - bierze pod nóż/pędzel,/szpachlę różne słowa na daną literę:

na początek zaległa okładka  :)
i literka "A"

Urtica - kolaże ze słów i z obrazów:




Guru - postanowiłam zamknąć w moim wizytowniku dźwięki, dlatego będe wybierać słowa fonetycznie ciekawe:



Na Wasze karty z literką "A" czekamy dwa tygodnie czyli do 20 grudnia, hohoho czasu jak marasu :D
Linkujcie się poniżej:



Do dzieła zdolniachy!

Pozdrowienia dla śledzących,

Guru z DT Crat Artwork :D

5 komentarzy:

Dziwolonk pisze...

Łoooł, dziękujemy za szeroką prezentację naszych wizytowników! - dopiero dzisiaj ją zobaczyłam Tak razem w kupie - no, jest siła!;) He he:D NO i tak się domyślałam, że teraz literki pójdą w ruch. Teraz zamiast pracować, będę sobie pewno myśleć na karteczkami i nucić w głowie aaa, aaa, aaaaaaa......

Paolla pisze...

Ooo, zapowiada się długi, ciekawy projekt :) też już kombinuję, od której strony ugryźć alfabet, czy zdecydować się na jakiś temat, czy poszaleć różnorodnie.

Pozdrawiam wszystkie towarzyszki zabawy (wizytowniczki?:D)

Karola pisze...

O kurcze... Miałam nadzieję, ze jakoś się wyrobię, ale nawet pomysłu nie mam na ten alfabet :(
Ale chyba nie tylko mi zabiłyście ćwieka ;P

Karola pisze...

No to udało mi się w końcu coś wymyślić. Z kilkudniowym świątecznym poślizgiem ;)

Mirella pisze...

u mnie poślizg "nowroczny" ale jest :)