niedziela, 18 września 2011

ATC GOTYCKIE

Witam ;)))

Zapraszam na kolejny przerywnik od pracy i wszelkich zajęć domowych :)))
Naszym kolejnym wyzwaniem będzie GOTYCKIE ATC Z TEKSTEM,
czyli o innym kształcie, typowym dla  stylu gotyckiego, zwanym też ostrołukowym.
Temat dowolny, wystarczy, że umieścicie na nim tekst !

Przykładowe kształty znajdziecie tutaj:
http://inkstainswithroni.blogspot.com/2009/09/gothic-arch-templatespatterns.html

Nasze DT przygotowało kilka wzorcowych prac.


Aboku

Annar


Guriana

Urtica

Serdecznie zapraszamy do zabawy :)))
Oczywiście chętni do wymiany ATC proszeni są o zostawienie komentarza pod postem :))))
Czekamy dwa tygodnie, do 1 października :)))

10 komentarzy:

Dorota Dołęga pisze...

gotyckie! genialne wyzwanie!

Madziarrra pisze...

Świetny temat! i forma :) a mi już po głowie chodzą mroczno-gotyckie pomysły ;)

Maggie pisze...

..ja tez sie zgłaszam do wymianki, chociaż mało mroczne mi to ATC wyszło ;D

maj. pisze...

Ja też poproszę o zapisanie na wymianę :)))

Trzpiot pisze...

i ja, i ja!

Madziarrra pisze...

Ateciaczek gotowy i jestem chętna do wymiany :))

Anna Baldwin pisze...

Moje ateciątko jest gotowe, zgłaszam się do wymiany :) Pozdrawiam

Dorota Dołęga pisze...

atc gotowe, jutro wracam z konferencji i wrzucam zdjęcie, oczywiście zgłaszam się do wymiany :)

inka pisze...

też bym się chciała wymienić :)) nie ma nic lepszego i poprawiającego humor jak wyjąć ze skrzynki takie ślicznoty !

Trzpiot pisze...

moje też gotowe tylko nie mogę podpiąć fotki, dziecię przywiezie jutro aparat. Ale na wymiankę chętna jestem nadal :)