wtorek, 20 września 2011

Ogród elfów

Witam ;)

Na dziś przygotowałam wyzwanie, które potrwa aż miesiąc !
Tym razem zachęcam Was do stworzenia małej książeczki, czy też albumiku :)
A temat to : OGRÓD ELFÓW, czyli nasze małe marzenia ...

Kto nie lubi tych małych wdzięcznych, bajkowych stworzeń :)
Bo przecież elfy to wyglądające młodzieńczo ludziki wielkiej piękności, żyjące w lasach, źródłach, studniach, a nawet pod ziemią. Wierzono, że są długowieczne, jeśli nie nieśmiertelne i posiadają różnorakie magiczne moce.

Należy przygotować okładkę + minimum 4 strony
Wymiary do 12 cm o dowolnym kształcie, nie muszą być to tagi, ATC czy trinchies ... mogą być to kształty kojarzące się na przykład z ogrodem.... Interpretacje pozostawiam Wam :)



Termin do 20 października.
A może znajdą się chętni na wymianę naszych książeczek :)


I nasze inspiracje :)

Aboku









Annar





ZAPRASZAMY DO ZABAWY !!!

10 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

Świetne wyzwanie! Już mam pomysl na moje maleństwo.... Pozdrawiam

Magda Tomaszewska pisze...

Cudne wyzwanie i przepiękne książeczki :)

Maggie pisze...

ooooch , cudowne prace, ja też zaczynam dumac nad swoim albumem i zgłaszam się na wymienkę - jak zwykle chętna :D

The Sparkly Fairy pisze...

The artwork in these books are gorgeous. I might try and join in!

Unknown pisze...

Wow, jakie niespotykane wyzwanie.... Fajnie byłoby spróbować swoich sił ;o)

angel pisze...

Uroczo - inspirujące wyzwanie!:)

Aida Domisiewicz pisze...

Ale cudeńka!!!:shock:
Jestem pod wielkim wrażeniem Waszych prac!

Brydzia pisze...

Mój " ogród" już u Was i oczywiście jestem chętna na wymiankę :))

Karola pisze...

mój tydzień przeleżał czekając na zdjęcia... w końcu się udało :)

Anna Baldwin pisze...

Ja tez chetnie sie wymienie