niedziela, 10 lipca 2011

Podsumowanie T+I "Nieme kino"

Pora najwyższa, aby przedstawić prace, które zrobiłyście na wyzwanie "Nieme kino" - filmy nieme i wszelkie związane z nim postaci czy też elementy, które nawiązywały do wynalazku braci Lumiere. Zachwycona jestem Waszymi pracami, wspaniale każda wykorzystała swoje pomysły, cieszę się ogromnie kiedy patrzę na te maleństwa :D

Martyna:

Matilde:
caro 78-Pysia:

Mizia:

Berberis:

Lucy z Mazur:

Ostatnio nie miałam możliwości wrzucić swojej pracy, tak więc za Waszymi cudami, nadrabiam:

Guru:


Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w innych wyzwaniach :) talentem się podzielcie.


5 komentarzy:

Karolcia pisze...

Świetne!! Co jeden to lepszy :)

Caro-ART pisze...

Piękne wszystkie ;) a Mizia mnie zaskoczyła pozytywnie rzecz jasna :)

Ania pisze...

:D Cuda piękności Dziewczyny :)))
caro78-Pysia: dzięki, postarałam się ;)

Makola pisze...

Piękne! Cuda! :P
Pozdrawiam, Makola

Unknown pisze...

Wszystkie prace są ciekawe, ale najbardziej podoba mi się interpretacja Matilde z Flipem i Flapem. Wymowna, ładna i minimalityczna. Gratuluję pomysłu:-)