poniedziałek, 21 lutego 2011

...coś mi mówi, że...

...ta zima jeszcze nie chce minąć
liczyłam po cichutku, że odejdzie wraz z podsumowaniem naszego przedwiosennego wyzwania. niestety, zima ani myśli odejść.
na szczęście możemy osłodzić sobie czas oczekiwania podziwianiem Waszych pięknych ATC!
oto co wyczarowałyście zmęczone wypatrywaniem wiosny:

Nimucha


Sabrinam


Berberis


Agnieszka


Boei


Rybiooka



Angel


Kolorowy Ptak


Czekoczyna


Nordstjerna


Tusia


prawda, że dodają otuchy wszystkie te kolorowe ptaki, kwiaty i motyle?

...a przed nami dalsza część zabawy: wymiana ATC
Dziewczyny - te z Was, które chciałyby wziąć udział w wymianie zapraszam do pozostawienia komentarza pod tym postem.
Na zgłoszenia czekamy do 26 lutego. Podsumowanie wymiany 28 lutego.

15 komentarzy:

Boei pisze...

Ja- oczywiście!;)

karitsa@ pisze...

Bardzo chętnie się zgłaszam :)
Biorąc pod uwagę, że niezbyt długo "siedzę w interesie", będzie to moja pierwsza wymiana ATC :)

Annar pisze...

Prace są fantastyczne !
Przyłączam się oczywiście do wymiany.

Pasja Kati pisze...

Jejku, ale wiosną zapachniało od Waszych prac. Są piękne.
To ja też bardzo chętnie przyłączę się do wymianki ATC.

SABRINAM pisze...

ja też:)

Czekoczyna pisze...

Jaaaaa! :D Jestem pod wrażeniem ATCiaków, naprawdę każdy z nich mi się podoba! :))

Tusia pisze...

I ja i ja oczywiście :)))

Nordstjerna pisze...

Ja też się zgłaszam, o ile wymieniamy to, co zrobiłyśmy i nie będę musiała robić jeszcze kilkunastu takich samych ateciaków (bo nawet bym nie miała z czego) ;-)

urtica pisze...

Nordstjerna - nie obawiaj się, nie będzie "taśmowej produkcji" :)wymieniamy to co jest - losowo dobierzemy kto dostanie czyje ATC

Dziewczyny! te z Was, które jeszcze nie mają ATC na nasz temat "przedwiosenne zmęczenie" oczywiście zapraszamy - ale musicie się zmobilizować i przesłać nam link do swoich prac najpóźniej 26 lutego!
czekamy z niecierpliwością.

angel pisze...

i ja, ja...

nimucha pisze...

Przyłączam się do wymiany, ale muszę uprzedzić, że mogę się spóźnić z wysłaniem, bo mam pocztę oddaloną o 20 km i bywam tam mniej więcej co dwa tygodnie i właśnie dziś dziś tam byłam ;) :)

KOLOROWY ptak pisze...

Też się chętnie dopiszę :)

Guriana pisze...

super...to moja pierwsza wymiana, więc nie mogę przegapić okazji:))

Kasia pisze...

Ja chętnie się przyłączę :)
Tutaj znajdziecie moje ATC

http://papierowywymiar.blogspot.com/2011/02/atc-przedwiosene-zmeczenie.html

Pozdrawiam!

KamaAW pisze...

To ja też bym się przyłączyć chciała.
A tu są moje ATC http://mojmalyskraweknieba.blogspot.com/2011/02/8.html