środa, 23 lutego 2011

Walczymy uśmiechem :)

23 luty to Światowy Dzień Walki z Depresją.
Z tej właśnie okazji spróbujemy utrzeć nosa temu okropnemu stanowi ducha, przywołamy słońce nie tylko za oknami i przy okazji zwalczymy zimową chandrę :D
Moje drogie misja będzie trudna, ale jako wprawione w życiowe boje damy sobie radę.
Nasz wróg: depresja.
Potrzebna broń: ATC pełne uśmiechu.
Naboje: kolory, humor, dowcip, żart, lekkość, uśmiech, wszystko co polepsza samopoczucie.

Nasza załoga tak oto wyrusza w bój:

Annar


Urtica



maj


Guriana


Guru



Misja jest w 100% pokojowa. Liczymy na Waszą obecność :)
Termin do 2-ego marca.
Niech Was poniesie pozytywna energia :)

Z wszystkich otrzymanych prac urządzimy wymianę. 
Po dodaniu swojej pracy proszę chętnych o pozostawienie komentarza pod postem.

Swoje prace możecie również dodawać do naszej nowej galerii Flickr - Craft Artwork

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:


9 komentarzy:

Kasia Krzymińska pisze...

Moja praca już się rozsiadła komfortowo i czeka na towarzyszki :)

Kasia pisze...

No to i ja się przyłączam do walki z depresją :) Prace świetne, wygrywają z chandrą! Pozdrawiam!

karitsa@ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
karitsa@ pisze...

Uśmiecham się do Was także!
I zgłaszam do wymiany ATC :)

Unknown pisze...

Dołączam swoje kolejne anty-depresyjne ATC do wymiany !

Nordstjerna pisze...

I ja się zgłaszam do wymiany z moim ATC :-)

Boei pisze...

Chętnie się przyłączę, dziewczyny!:)

angel pisze...

oj, spóźniłam się, no trudno!
piękne prace aż się buźka uśmiecha:)

Guriana pisze...

ja oczywiście też chętna do wymiany:))