piątek, 25 listopada 2011

Książeczka harmonijkowa a'la domino mini book

Witam serdecznie!

Dziś w imieniu swoim oraz Urticy chciałabym Was zaprosić do nowego wyzwania, mianowicie do stworzenia książeczki harmonijkowej. Inspiracją dla nas był twór "domino mini book", ale zdajemy sobie sprawę, że nie każdy ma pod ręką kostki (właściwie to nazywa się je kamieniami) do domino, więc tworzenie z nich okładek nie jest obowiązkowe. Można je zastąpić sztywniejszą tekturką. Temat jest dowolny, jedyny wymóg to rozmiar: książeczka nie powinna mieć więcej niż 2,5/5 cm.

Oto nasze interpretacje:

Urtica

Martyna

Na Wasze prace czekamy do 8 grudnia.

A może jesteście zainteresowane wymianą książeczek? Chętnych proszę o zgłaszanie się w komentarzu pod tym postem :)

6 komentarzy:

anias pisze...

Jak ja czekam na wasze wyzwania- to najlepsze antidotum na smutki, Dziękuję :)

Karola pisze...

świetnie! a ja akurat jestem w temacie mini książeczek :D

Anna Baldwin pisze...

Swietny pomysl! Strasznie mi sie podoba.

Inusia pisze...

To była super zabawa! :)

Ania pisze...

No i jednak się skusiłam! :D

Macarena pisze...

Rewelacyjny pomysł i super zabawa :-)
Chyba polubię miniaturki ...