poniedziałek, 28 listopada 2011

Spotkanie z gościnną projektantką

Witam wszystkich.
Zaprosiliśmy dziś bardzo uzdolnioną osobę, która przygotowała dla Was kolejne wyzwanie.


Mam na imie Ania, ale w sieci spotkacie mnie jaki Anikę, prowadzę bloga pod adresem abcdesign-anika.blogspot.com. Rękodzieło towarzyszy mi od kilku lat, a zaczęło się od szydełkowania, biżuterii i decoupagu. Przygoda ze scrapowaniem i prowadzeniem bloga rozpoczęła się kilka miesięcy temu kiedy trafiłam na warsztaty scrapowe do Ani vel Wolfann i od tego czasu jestem uzależniona od papieru i nożyczek. Od niedawna mieszkanka Częstochowy lubiąca proste rzeczy:) czekoladę gorzką, ale tylko jednej firmy, zieloną herbatę, lody czekoladowe i czerwone wino. Dzięki Craft Artwork odkryłam małe formy, znalazłam masę inspiracji i spotkałam wspaniałych ludzi. A skoro o małych formach mowa to zapraszam na wyzwanie.

Wyzwanie:
Przed nami Andrzejki, wieczór wróżb i dobrej zabawy. Temat dzisiejszego wyzwania to WRÓŻBY. Proszę abyście wykonali ATC inspirowane jedną z wróżb andrzejkowych z elementami 3D.
Pozdrawiam serdecznie
Ania 






Urtica

Na Wasze prace czekamy 2 tygodnie, do 11 grudnia.
Zapraszamy do zabawy!

4 komentarze:

Anna Baldwin pisze...

Zglaszam swoje ateciatk do wymiany....

Aida Domisiewicz pisze...

Ja się chętnie wymienię, choć nie wiem czy to moje ATC nie za grube trochę ...

nirshya.dwbh pisze...

fajne prace.

Przez pomyłkę dodałam tutaj odnośnik do swojej pracy na inne wyzwanie. Jak jest możliwość to usuńcie.

Pozdrawiam

anias pisze...

Ateciaka wstawiam jeszcze raz(pod 6),bo coś chyba poszło nie tak za pierwszym razem, pozdrawiam :)