wtorek, 13 września 2011

TAGI ....

Witam ;)))
Dziękujemy za tak liczne komentarze i uwagi dotyczące drugiej tury książeczki tagowej KOLORY
Wyzwanie nadal będzie trwało w cyklu miesięcznym...

Już 25 września kolejny kolor taga ...

Mamy nadzieję, że nadal będziecie się dobrze bawić i wspólnie z nami tworzyć Craft Artwork !

Jeszcze raz dziękujemy za tak liczny odzew i mnóstwo cudownych prac !
Bardzo ciężko było wybrać .... bo wszystkie są bardzo piękne i oryginalne !
Wzięliśmy pod uwagę wszystkie osoby... nawet te, które się spoźniły i uzupełniły swoje tagi po terminie !
Bo nasze DT  nie lubi reguł i zasad, tylko dobrą zabawę  ;))))

Chcemy uhonorować i nagrodzić książeczkę tagową, którą przygotowała:

Silence 

I wyróżnić prace:

Ani S

Ewik 21






Nimuchę

Zapraszamy na kolejny kolorek już 25 września !
Pozdrawiamy
DT Craft Artwork

13 komentarzy:

Rachel pisze...

gratulacje dla dziewczyn!!!!!....wszystkie prace wspaniałe:)
zabawa była super:) -dzięki:)

Dorota Dołęga pisze...

Haha, przewidziałam to! Gratulacje! :)

Joanna Oborska pisze...

Dziękuję! Dziękuję! Ale się cieszę!!! :D

curiously pisze...

Hah, na prace Ani S i Silence zwróciłam już uwagę, super są :)

anias pisze...

Ja?! Wow, Dziękuje za miłe wyróżnienie!Radość ogromna! Gratuluję wszystkim dziewczynom, bo zabawa z wami była przednia!

Marta pisze...

Gratulacje dla wszystkich dziewczyn.
Przepiekne prace.

asica.p pisze...

obłędny ten fiolet,zreszta wszystkie mnie zauroczyly:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluję :) Na pewno wybór był trudny, prace wyróżnione są bardzo ładne :)

silence pisze...

Uhonorować??! Nie wierzę. Zaszczyt wielki znaleźć swoją książeczkę tagów i to wśród tak pięknych prac. Wielkie...nie, ogromne...też nie, g i g a n t y c z n e dziękuję!!

Karola pisze...

Gratulacje dla wyróżnionych Dziewczyn- stworzyłyście naprawdę piękne prace!!!
No i strasznie się cieszę, że będziemy "tagować" dalej :)))

KOLOROWY ptak pisze...

piękne! gratuluję dziewczyny :*

a ja dałam plamę na całej linii...

Ewik21 pisze...

powiem tylko jestem w SZOKU!!!!! bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie ******* ( to są buziaczki )

Matilde pisze...

Piękne są te tagi!