czwartek, 10 lutego 2011

wyzwanie z tagiem


Zapraszam do zabawy z kolejną formą, jaką jest TAG…
formą, która ma wiele kształtów i rozmiarów…

jakie?- to zależy tylko od naszej kreatywności…i przeznaczenia…

od prostych journalingów, przez zakładkę, magnes na lodówkę po zawieszkę…
od prostokątu i kwadratu, przez owal i koło do form geometrycznych i wymyślnych

to spróbujmy coś dzisiaj z nim zrobić...
proponuję temat :
gazeta…jako tworzywo lub sam temat

ze względu, że mamy tu do czynienia raczej z małymi formami
zaczęłam również od rozmiaru ”S”…
ale na pewno pojawią się i większe:)

pamiętajcie,
nie jesteście ograniczone ani kształtem, ani rozmiarem:)

nasz zespół tak zinterpretował temat:

Urtica:
poszalała dwustronnie:





Annar:



Maj:



Guriana:


Guru:
również dwustronnie:






na Wasze prace czekamy dwa tygodnie do 24.02
miłej zabawy:)

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron 
 z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:



Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

11 komentarzy:

sabi-chic pisze...

oto jestem pierwsza z gotową odpowiedzią na wyzwanie a to dla tego ,że prace z papierem w formie Taga należą do moich ulubionych teraz.

renis pisze...

moja pierwsza praca i pewnie nie ostatnia,pozdrawiam:))

angel pisze...

Piękne prace dziewczyny:)I ja zapragnęłam coś zrobić:)

Martyna pisze...

świetne prace! może i ja się skuszę?

Unknown pisze...

Dziękujemy :)))
Swoje prace możecie również dodawać do galerii FLICKR - Craft Artwork
http://www.flickr.com/groups/1600207@N20

Kasia Krzymińska pisze...

Na pewno jutro zrobię :D Przez Was dziś zrobiłam pierwsze ATC! :D łaaaa!

Kasia Krzymińska pisze...

No i już! :)

Joanna Oborska pisze...

Zdążyłam:)

Joanna Oborska pisze...

Nie umiem dodać taga do flickra grupowego:( Dodałam i wszedł drugi raz na mojego flickra ;)

Small Artwork pisze...

Najpierw musisz przyłączyć się do naszej grupy:
http://www.flickr.com/groups/1600207@N20
a potem dodajesz:
Add something ?
wybierasz pracę i dodajesz.
W razie problemów śmiało pisz :)

Zanka pisze...

Moja pierwsza praca na tym blogu, bardzo fajne wyzwanie zwlaszcza dla takiej poczatkujacej scraperki jak ja :) Na pewno wroce!